Apa terjadi kepada jalan utama Kuala Lumpur ketika sambutan ambang 2020?

Maaflah lambat sikit video ni.

Proses mengeditnya yang ambil masa lebih sikit...

Selalunya, bila menjelang jam 12 tengah malam tahun baharu, kita akan kalut nak tengok bunga api atau persembahan yang disajikan kepada kita.

Bagi aku, satu benda seronok untuk kita tengok di malam bersejarah ini ialah gelagat manusia selepas habis bunga api!

Biasanya, ada banyak kejadian yang berlaku!

Ha, ini aku sempat rakamkan perjalanan aku melalui Jalan Raja Chulan, Jalan P.Ramlee, Jalan Sultan Ismail, Lebuhraya Bertingkat Ampang - Kuala Lumpur (AKLEH).

Dan langit 2020 ni cerah betui ok!



berjalan-jalan
January 3, 2020
0

Comments

Search

Popular Posts

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…

Pentingnya ambil tahu hal jiran...

Kejadian kehilangan kanak-kanak semakin hari semakin menjadi-jadi. Ia menjadi…

Hebat!