Ni kisah boyfriend psycho! Seram...

Ini ada kisah kekasih pelik yang macam psycho pon ada, dia dah tikam awek dia, terus dia sendiri pulak hantar mayat awek dia pi balai polis.

Selain tu, kita terpaksa buang sikap guna handphone ketika memandu sebab menyusahkan semua orang!

Yang si perogol budak pun jadi cerita selepas anak dia yang dirogol tu dah 8 bulan mengandung baru dapat kesan.

Haiyoooo.. tengok KOMPAK ok!



Astro Awani
February 6, 2018
5

Comments

  1. Fuh. memang psycho la llki tu

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Ini sebab penting yang menyebabkan kita akan mula menabung sebelum bermulanya tahun 2021

Penularan wabak COVID-19 sememangnya memberi kesan besar kepada kebanyakan kita…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Apa maksud Normal Baharu atau Kebiasaan Baharu ?

Sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bermula pada 18 Mac 2020 yang lalu, keh…

Apa maksud sebenar untuk TAK LARAT???

Selalunya akan ada saja orang yang akan datang lambat keja, tak datang keja lan…

Sakit perut yang menyeksakan..

Hari Jumaat yang lalu, 18 Julai 2008. Aku mengalami sakit perut yang dah tahap …

Hebat!