Sajian nafsu di spa kesihatan

Ada macam-macam kaedah yang digunakan pengusaha rumah pelacuran dalam memberikan khidmat TERBAIK kepada pelanggan mereka.

Kalau kat luar kita tengok memang macam biasa ja tempat tu, lepas masuk dalam ja, haaa tudia!

Macam-macam dok ada.

Tengok KOMPAK kat bawah ni...


Astro Awani
January 26, 2018
1

Comments

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Ini sebab penting yang menyebabkan kita akan mula menabung sebelum bermulanya tahun 2021

Penularan wabak COVID-19 sememangnya memberi kesan besar kepada kebanyakan kita…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Apa maksud Normal Baharu atau Kebiasaan Baharu ?

Sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bermula pada 18 Mac 2020 yang lalu, keh…

Apa maksud sebenar untuk TAK LARAT???

Selalunya akan ada saja orang yang akan datang lambat keja, tak datang keja lan…

Sakit perut yang menyeksakan..

Hari Jumaat yang lalu, 18 Julai 2008. Aku mengalami sakit perut yang dah tahap …

Hebat!