Roti Canai teloq meleleh

Aku jarang suka makan teloq tetengah malam. Tapi, sejak kerja kat area KL ni memang jadi susah nak jumpa kedai mamak yang nak hidang teloq setengah masak yang sedap dan menggiurkan.

Sejak terjebak dengan En Ali, Abg Irwan ngan Abg Nazam, memang aku tak boleh tahan.

Depa dok ajaq aku pi makan dekat kedai yang difahamkan banggunan tinggi pertama kat KL ni, nama dia Selangor Mansion.

Tepi sungai tu memang ada satu kedai mamak yang kebanyakan kenalan aku panggilkan dia sebagai kedai "muntah kucing".

Memang rupa bentuk roti canai banjir teloq dia macam muntah kucing skit... Bila makan.... Meletop kebabom.

Setakat ni, kat tempat lain tak pernah jumpa lagi la. Yang pasti aku tak berani nak amal sangat makan benda ni tetengah malam, memandangkan ia mampu mengundang BUNCIT tahap maksima.

Diriku
January 19, 2015
8

Comments

  1. Wow. Aku pernah dengar roti tampal saja. Roti yang ada telur goreng mata lembu dekat atas dia. This one nampak lagi sedap. Best juga kalau bleh cuba benda ni.

    ReplyDelete
  2. Memang nampak sedap roti canai tu.. Biasa makan roti canai masa sarapan je..hehe

    ReplyDelete
  3. tengok pun dah tau nampak sedap. gluph!

    ReplyDelete
  4. Hilal, nanti balik Taman Sembilang try p makan Roti Bakar TeloQ Meleleh kat Onie theKITCHEN di Astaka Masjid Taman Sembilang, Seberang Jaya Penang. Mmg Superb sedap!!!

    ReplyDelete
  5. itu dia memang meleleh, terliur tengok.

    ReplyDelete
  6. Tahniah semoga diridahi oleh Allah SWT dalam perkawinan Amin

    ReplyDelete
  7. Huh... muntah kucing... iyurkk... dengar nama dah kembang tekak nak makan n....

    http://supernifzvitamin.com/pancit-selepas-travel/

    ReplyDelete
  8. memang boleh tangkap leleh juga dibuatnya,,

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Sakit perut yang menyeksakan..

Hari Jumaat yang lalu, 18 Julai 2008. Aku mengalami sakit perut yang dah tahap …

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Apa terjadi kepada jalan utama Kuala Lumpur ketika sambutan ambang 2020?

Maaflah lambat sikit video ni. Proses mengeditnya yang ambil masa lebih sikit…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Hebat!