Pukau orang dengan persembahan terbaik macam Caliph Baskers

Sememangnya persembahan yang dibawakan penulis lagu Romancinta, Edry Abdul Halim menerusi penyanyi Caliph Baskers pada Anugerah Juara Lagu ke 29 menangkap rasa peminat muzik tanah air.


Caliph Baskers memang terus dapat perhatian sampai nama Edry terus trending di twitter.

Memang tak dinafikan gabungan usaha dan bakat mampu menjadi senjata penting untuk memukau sesiapa sahaja.

Itu strategi yang diketengahkan Edry dalam persembahan memukau demi kelangsungan perniagaan muziknya.

Begitu jugak bagi kita yang nak berniaga. Kena ada strategi yang betul dan kaedah yang tepat untuk memukau pengguna untuk membeli produk atau perkhidmatan yang kita sediakan.

Bagi aku, bakat memang semua orang ada, malah dikurniakan dalam keadaan unik.

Untuk memukau, kena belajar, kena usaha...


8 comments:

  1. Tahniah buat Caliph Buskers di atas kejayaan dalam AJL 29... Tentu ramai yang terkejut melihat persembahan mereka terutamanya vokal yang dipersembahkan oleh vokalis kumpulan ini.. Memang terbaik..

    ReplyDelete
  2. Caliph Baskers &Mojo cipta sejarah dlm AJL.tinggalkan benchmarks baru dlm AJL yg akandatang..Ajl 29 is simply great !

    ReplyDelete
  3. Semua berlaku atas kekuasaanNya...Allah telah tentukan segala2nya...dari kumpulan jalanan yg serba kekurangan...muncul popular sekelip mata..SubhanaAllah !

    ReplyDelete
  4. trending..hingga menenggelamkan nama2 besar..termasuk pemenang juara lagu..mungkin Ajl lpas ni kena fikirkan bentuk pengadilan agar lebih relevan !

    ReplyDelete
  5. Bukan senang semua penonton bagi standing ovation..aku sekeluarga kat rumah pun buat...so kalau boleh lah.elak ada unsur bias dlm pengadilan...

    ReplyDelete
  6. Caliph Baskers & Mojo menang di hati penonton !

    ReplyDelete
  7. Terus jadi famous Caliph Buskers..

    ReplyDelete
  8. Memang terbaik depa nih nyanyikk.... memang tabik spring punyo aaa... terbaek...

    http://supernifzvitamin.com/pancit-selepas-travel/

    ReplyDelete

Sebarang komen amatlah dihargai.