Perhimpunan #TURUN di Dataran Merdeka

Perhimpunan TURUN yang diadakan di Dataran Merdeka sempena sambutan Tahun Baru 2014 malam tadi memang mendapat sambutan.

Namun demikian, sepanjang pengamatan saya sehingga jam 11.00 malam, tiada pemimpin utama Pakatan Rakyat yang kelihatan di sekitar kawasan Dataran Merdeka.

Menariknya keadaan lebih banyak dipenuhi dengan anak-anak muda dengan gaya pemimpin mahasiswa.

Biarpun begitu, anda boleh melihat sendiri video ini untuk melihat sendiri keadaan.



 

 
#TURUN
January 1, 2014
3

Comments

  1. Sebenarnya aku nak turun tengok bunga api, memang tak pernah miss tgk bunga api, tapi dah media banyak cakap kalau pergi tanda #guling, terus lepak rumah tengok dari tingkap je.

    ReplyDelete
  2. aku pon tengok kejap jer perhimpunan ni... dh tu balik tgk dri rooftop..ehehehe

    ReplyDelete
  3. aduh sesak tgk video ni huhu ramai sgt orang..

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Menghampiri jam ke 2,000 Perintah Kawalan Pergerakan PKP

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) mula dikuat kuasa pada 18 Mac lalu. Ketika aw…

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Masa untuk berhijrah!

Foto Astro AWANI / Shahir Omar Setiap kali kedatangan tahun baharu, maka …

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Hebat!