Perhimpunan #TURUN di Dataran Merdeka

Perhimpunan TURUN yang diadakan di Dataran Merdeka sempena sambutan Tahun Baru 2014 malam tadi memang mendapat sambutan.

Namun demikian, sepanjang pengamatan saya sehingga jam 11.00 malam, tiada pemimpin utama Pakatan Rakyat yang kelihatan di sekitar kawasan Dataran Merdeka.

Menariknya keadaan lebih banyak dipenuhi dengan anak-anak muda dengan gaya pemimpin mahasiswa.

Biarpun begitu, anda boleh melihat sendiri video ini untuk melihat sendiri keadaan.



 

 
#TURUN
January 1, 2014
3

Comments

  1. Sebenarnya aku nak turun tengok bunga api, memang tak pernah miss tgk bunga api, tapi dah media banyak cakap kalau pergi tanda #guling, terus lepak rumah tengok dari tingkap je.

    ReplyDelete
  2. aku pon tengok kejap jer perhimpunan ni... dh tu balik tgk dri rooftop..ehehehe

    ReplyDelete
  3. aduh sesak tgk video ni huhu ramai sgt orang..

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Hebat!

Search

Popular Posts

Raya yang laju dan menderu....

Sawang yang terkumpul di blog ni semakin membimbangkan.  Terdapat banyak pos…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Pentingnya ambil tahu hal jiran...

Kejadian kehilangan kanak-kanak semakin hari semakin menjadi-jadi. Ia menjadi…

Maksud sebenar “belajar pandai-pandai supaya hidup senang”

Sejak kecil, kita kerap kali dipesan oleh mak bapa tentang kepentingan untuk be…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…