Perhimpunan #TURUN di Dataran Merdeka

Perhimpunan TURUN yang diadakan di Dataran Merdeka sempena sambutan Tahun Baru 2014 malam tadi memang mendapat sambutan.

Namun demikian, sepanjang pengamatan saya sehingga jam 11.00 malam, tiada pemimpin utama Pakatan Rakyat yang kelihatan di sekitar kawasan Dataran Merdeka.

Menariknya keadaan lebih banyak dipenuhi dengan anak-anak muda dengan gaya pemimpin mahasiswa.

Biarpun begitu, anda boleh melihat sendiri video ini untuk melihat sendiri keadaan.



 

 
#TURUN
January 1, 2014
3

Comments

  1. Sebenarnya aku nak turun tengok bunga api, memang tak pernah miss tgk bunga api, tapi dah media banyak cakap kalau pergi tanda #guling, terus lepak rumah tengok dari tingkap je.

    ReplyDelete
  2. aku pon tengok kejap jer perhimpunan ni... dh tu balik tgk dri rooftop..ehehehe

    ReplyDelete
  3. aduh sesak tgk video ni huhu ramai sgt orang..

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

3 pengalaman pelik jadi bapa di tahun 2020

Tahun 2020 melengkapkan kehidupan aku sebagai bapak selama lebih empat tahun. D…

Jaga sempadan negara bukan time COVID-19 semata-mata

Perkembangan daripada Op Benteng bakal menjadi bualan hangat sebaik saja PKPP (…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Selain kawalan kendiri, seksaan kendiri juga perlu diberi perhatian

Hidup kita perlukan disiplin. Melalui disiplin segala laluan hidup biasanya aka…

Hebat!