Perhimpunan #TURUN di Dataran Merdeka

Perhimpunan TURUN yang diadakan di Dataran Merdeka sempena sambutan Tahun Baru 2014 malam tadi memang mendapat sambutan.

Namun demikian, sepanjang pengamatan saya sehingga jam 11.00 malam, tiada pemimpin utama Pakatan Rakyat yang kelihatan di sekitar kawasan Dataran Merdeka.

Menariknya keadaan lebih banyak dipenuhi dengan anak-anak muda dengan gaya pemimpin mahasiswa.

Biarpun begitu, anda boleh melihat sendiri video ini untuk melihat sendiri keadaan.



 

 
#TURUN
January 1, 2014
3

Comments

  1. Sebenarnya aku nak turun tengok bunga api, memang tak pernah miss tgk bunga api, tapi dah media banyak cakap kalau pergi tanda #guling, terus lepak rumah tengok dari tingkap je.

    ReplyDelete
  2. aku pon tengok kejap jer perhimpunan ni... dh tu balik tgk dri rooftop..ehehehe

    ReplyDelete
  3. aduh sesak tgk video ni huhu ramai sgt orang..

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Pertahankan keamanan yang kita ada!

Kisah kematian dua beranak ketika cuba merentas sempadan Mexico - Amerika Sya…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…

Maksud sebenar “belajar pandai-pandai supaya hidup senang”

Sejak kecil, kita kerap kali dipesan oleh mak bapa tentang kepentingan untuk be…