Perlukah STRESS akibat cinta??

Berada pada status BERCINTA sememangnya indah dan amat bermakna.

Perasaannya sungguh indah bagai menikmati berak di sebuah tandas VIP.

Akan tetapi ramai manusia sekarang suka mengalami tekanan atau stress akibat proses CINTA.


Itu bukanlah perkara baru memandangkan hal CINTA, kasih dan sayang ni dah wujud sejak penciptaan manusia lagi.

Bagi aku saat BERCINTA tak perlu stress!

Dah namanya pon pasangan tu pilihan hati kita, dia juga insan yang menjadi baja kepada rasa "berbunga-bunga" di celah abdomen perut.

Kenapa perlu stress??

Memang menipu la kalau proses BERCINTA tu takda onak duri ranjau berliku, akan tetapi, kita masih boleh mengembalikan kisah cinta yang indah tadi kan?

Oleh yang demikian, gunalah akal, banyakkan membaca, luangkan masa yabg berkualiti untuk yang tersayang agar tekanan tadi diregangkan semula.

Kalau susah sangat, cariklah yang lain!!
abdomen perut
June 5, 2013
1

Comments

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Inspirasi ekor goreng Sri Petaling

Setiap kali tiba waktu makan tengahari, pekerja di Kuala Lumpur biasanya akan m…