Perlukah STRESS akibat cinta??

Berada pada status BERCINTA sememangnya indah dan amat bermakna.

Perasaannya sungguh indah bagai menikmati berak di sebuah tandas VIP.

Akan tetapi ramai manusia sekarang suka mengalami tekanan atau stress akibat proses CINTA.


Itu bukanlah perkara baru memandangkan hal CINTA, kasih dan sayang ni dah wujud sejak penciptaan manusia lagi.

Bagi aku saat BERCINTA tak perlu stress!

Dah namanya pon pasangan tu pilihan hati kita, dia juga insan yang menjadi baja kepada rasa "berbunga-bunga" di celah abdomen perut.

Kenapa perlu stress??

Memang menipu la kalau proses BERCINTA tu takda onak duri ranjau berliku, akan tetapi, kita masih boleh mengembalikan kisah cinta yang indah tadi kan?

Oleh yang demikian, gunalah akal, banyakkan membaca, luangkan masa yabg berkualiti untuk yang tersayang agar tekanan tadi diregangkan semula.

Kalau susah sangat, cariklah yang lain!!
abdomen perut
June 5, 2013
1

Comments

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Hebat!

Search

Popular Posts

Raya yang laju dan menderu....

Sawang yang terkumpul di blog ni semakin membimbangkan.  Terdapat banyak pos…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…

Pentingnya ambil tahu hal jiran...

Kejadian kehilangan kanak-kanak semakin hari semakin menjadi-jadi. Ia menjadi…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …