Ibu 11 anak!

Kisah kelahiran anak Kim Kardashian sememangnya mendapat perhatian kebanyakan orang semalam.

Sedar atau tidak, setiap saat akan berlaku kelahiran dan juga kematian yang membawa makna kehidupan sentiasa bertambah dan tamat sepanjang masa.

Waktu lahir, biasanya kita akan menangis di kala orang sekeliling kita senyum gembira.

Diharap kematian kita nanti, mati dalam senyum walaupun orang sekeliling mungkin akan bersedih.

Kisah kelahiran kembar 11 yang berlaku di India baru-baru ini sangat menarik perhatian.

Saiz perut yang lebih besar dan aku dapat bayangkan juga sakit yang lebih ditanggung ibu ini.

Tuhan itu maha kaya, semestinya tertulis rezeki anak-anak itu untuk hidup dan ibu ini berjaya melahirkannya dengan cemerlang.

Beribu-ribu tahniah!!


ibu
June 18, 2013
2

Comments

  1. Tahniah... Dengan izin Allah boleh lahirkan 11 anak..

    ReplyDelete
  2. 11 orang.. Tak terbayang macam mana sakitnya ibu tu nak keluarkan 11 anak..

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…