Musim kawen

Ni la musim kawen....

2013 akan membawakan 3 saudara aku yg semuanya anak ke 2 dalam adik beradik akan kawen... Hebat!!

Baguslah nak... Dalam hal nak kawin ni macam-macam nak kena pikir..

Tapi persediaan diri tu yang paling penting kot.. Kalau nak kenduri tu memang ada ja kat mana pon.

Biarpun macam tu, majlis kawen ni la ruang sosial paling best untuk jumpa saudara-mara..

Nikmatilah makanan di rumah kenduri kerna kebanyakannya sedap!

Fikir2
December 22, 2012
0

Comments

Search

Popular Posts

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…

Pentingnya ambil tahu hal jiran...

Kejadian kehilangan kanak-kanak semakin hari semakin menjadi-jadi. Ia menjadi…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Maksud sebenar “belajar pandai-pandai supaya hidup senang”

Sejak kecil, kita kerap kali dipesan oleh mak bapa tentang kepentingan untuk be…

Hebat!