Thursday, May 5, 2011

LelaKI dan puKI

AWAS! Entry ini SANGAT LUCAH! Klasifikasi 18SX! Pembaca bawah umur 18 tahun TIDAK DIGALAKKAN baca entry ini!
Aku TAK BERTANGGUNGJAWAB atas sebarang masalah yang BAKAL TIMBUL!



Mana ada lelaki yang tak mahu puKI?? Ada? Kalau GAY sekalipun, dia semestinya PERNAH mahukan puKI.

Aku ada masalah dengan lelaki yang GERSANG tak tentu pasal! Nampak perempuan terdedah sikit dah mula TEGANG perasaan dia. Kalau proses rundingan tentang sesuatu projek, atau kerjasama, semestinya BERES andai PUKI yang ditawarkan. Biar ianya agak jengkel bunyinya tapi ini kejadian benar belaka.
GAMBAR HIASAN

Pada kebanyakan masa, lelaki yang GERSANG tak tentu pasal ni adalah lelaki dari golongan yang KURANG kacak, lelaki bermuka HODOH dan juga lelaki yang TAKUT BINI. Mungkin disebabkan masalah komunikasi dengan isteri yang sedia ada menyebabkan lelaki golongan GERSANG tak tentu pasal ni mula mencari orang yang boleh dilampiaskan ransangan dalaman dirinya. Untuk pengetahuan, lelaki GERSANG tahap kuda lumba ni bukan sahaja dari golongan kebanyakan, ada yang berpangkat besar, ada pegawai keselamatan, yang macam-macam darjah kebesaran pon ada, dan juga tak ketinggalan, eksekutif jualan.

Maka aku katakan, lelaki dan puki sememangnya tak boleh dipisahkan.

Dalam hal lain, ada lelaki yang mahu ada puki. Maka banyak perkara yang dibuat untuk memastikan puki idaman berada di tempat yang dia inginkan. Oleh yang demikian butuh yang sedia ada sanggup dipotong untuk mewujudkan puki pada dirinya. Malahan ada yang tak teragak-agak sanggup untuk makan pil hormon bagi menjiwai semangat puki pada dirinya.

Bagi aku, kita ada proses memuki secara baik. Malah cara halal pon ada. Andai rasa nafsu serakah tu terlalu kuat bak kuda lumba, maka anda dibolehkan berkahwin hingga 4 untuk menambahkan variasi puki untuk dibutuhi. Bagi CARA BAIK untuk memuki, maka anda pastikan ia bukan dalam kaedah yang MEMAKSA, atau TERLALU MEMINTA hingga anda nampak sangat HINA dek kejang dengan serakah sendiri. Tetapi, pastikan ia tidak melibatkan orang lain hingga menyebabkan pergaduhan. Terutama andai pemuasan serakah dijalankan ke atas isteri orang.

Kesimpulannya, andai lelaki dan puki tidak dapat dipisahkan, wujudkan cinta mendalam pada Yang Maha Esa. Ini kerana Yang Maha Esa itu ada sediakan lebih daripada puki lagi di akhirat sana andai anda menjalankan tangggungjawab terhadap agama anutan anda dengan baik. Bagi yang Islam, ada bidadari yang akan melayani anda sepanjang masa tanpa penat dan longgar di akhirat nanti. Agak-agak lelaki yang belum mampu zahir untuk mempunyai isteri, berpuasa ialah kaedah terbaik untuk anda.

GAMBAR HIASAN
**Aku sangat emosional dengan gangguan seksual secara perkataan ke atas wanita. Ditambah dengan gangguan seksual secara sentuhan, maka ia mampu menyebabkan laporan polis dan pukulan mati pucuk dijalankan andai ia berlaku ke atas anda!

Sebarang komen amatlah dihargai.