Puduraya 2011

Kalau sebelum ni semua orang sibuk dengan isu stesen bas Puduraya yang sibuk dan kotor serta tampak usang. Akan tetapi, Puduraya merupakan stesen bas penuh nostalgia bagi ramai warga Kuala Lumpur kerana kebanyakan yang berhijrah ke Kuala Lumpur memulakan langkah pertama di bandaraya ini di Puduraya.

Stesen Puduraya akan mula beroperasi esok (16 April 2011) selepas semua pengusaha bas terutama arah Utara Semenanjung Malaysia diletakkan di terminal sementara di Bukit Jalil yang kini dah berulat (penuh ulat tiket).Harapan aku dengan rekabentuk yang moden dan kondusif memberi keselesaan di samping membentuk pemikiran kelas pertama kepada pengguna Hentian Puduraya.

Kini tak perlu lagi anda tanya bila Puduraya nak beroperasi semula? Ianya bakal bermula tak kurang 24 jam lagi. Layankan gambar keadaan terkini di Hentian Puduraya Kuala Lumpur.





**Betapa semangatnya aku balik kerja terus pergi shoot gamba Hentian Puduraya. :P

7 comments:

  1. lain sangat dah rupa Pudu Raya ni..

    dulu masa bujang & masih belajar, kerap la akak berkg kat PuduRaya...

    ReplyDelete
  2. dh nak bkk blk ek..cam lg canggih..hope maintenance pasni pon biarlah efisyen..

    ReplyDelete
  3. stesen bas puduraya dah canggih..dulu naik guna tangga kat tepi tu je...skng ni dah paki eskaletor(salah ejaan ni..)..Dah rupe nak naik flight lak..huhu..macam ni la baru betull..kalau bagi servis kat org luar (airport) bukan main lawa lagi caggih..tapi tuk rakyat sendiri lebih kurang je.hope banyak perubahan leh buat..

    http://faisalapardi.com/

    ReplyDelete
  4. Kak Yong, rajin ek berkg kat Puduraya.. kalo skang mesti makin best..ahahaha..

    Daniel, JMR & Faisal, itu yg aku harapkan. Amazing luar dan amazing tatkala maintainance...huhu

    ReplyDelete
  5. Tambahan INFO, malam2 ada lampu LIP LAP kat keliling Puduraya nih.. :D

    ReplyDelete

Sebarang komen amatlah dihargai.