Jubli Perak keluarga saya!

13 April 2011 genap dah Jubli Perak perkahwinan Mak Abah aku. Bermakna dah 25 tahun Mak Abah dan bersama bersusah, berpayah, bersuka, berseronok, menangis, bergelak dan bermacam-macam lagi yang dikongsi.
Ini Abah, dia suka memancing.

Aku amat bersyukur kerana diletakkan dalam keluarga Mak Abah.

Mak saya mampu membuat orang gelak tatkala kesedihan melanda.

Depa ni sempoi, depa ni la kawan terbaik setakat ni sebab suis yang ada kat Mak Abah menjadikan depa ni kawan dan juga jadi Mak dan Abah ikut situasi yang sesuai.

Segala kreativiti, segala kebijaksanaan mahupun kekacakkan (kalau ada pada aku), bermula dari Mak Abah. :D

Pose camni selalu jadi, kalau Abah tengok kamera, mak tak tengok dan camtulah sebaliknya.

Doa aku untuk Mak Abah, agar Mak Abah sentiasa bahagia, sentiasa ceria dan dikurniakan kesihatan yang baik sentiasa bagi meneruskan kehidupan di dunia ini. Lal sebagai anak akan berusaha melakukan yang terbaik untuk Mak Abah.

Salam sayang dari anakmu.

Diriku
April 13, 2011
1

Comments

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…