Divas Las Vegas SACC.

Semalam diadakan sambutan Minggu Setiausaha yang diadakan di Shah Alam Convention Centre, Shah Alam. Dengan membawa tema Divas Las Vegas, majlis ini telah diacarakan oleh Zizan dan Juliana Evans. Dengan artis ternama seperti Noryn Aziz dan Anita Sarawak telah berjaya membawa penonton menikmati muzik ala Las Vegas dalam majlis yang gilang gemilang semalam.

Semasa majilis berlangsung, Kak Nita telah memberikan statement  yang mengejutakan semua orang terutama bagi yang dengar tanpa memberi perhatian, "Kak Nita sentiasa membayangkan persembahan Kak Nita adalah persembahan TERAKHIR, oleh yang demikian, Kak Nita akan memberikan persembahan yang terbaik buat anda. Kerana kita tak tahu bila kita akan pergi".

Bagi aku semangat macam ni yg perlu ada bagi memastikan kelangsungan tenaga ketika membuat persembahan lantas memberikan kesan mendalam atas keikhlasan yang wujud dari semangat yang ditiupkan tadi. Mungkin sebab tu la Anita Sarawak boleh bertahan dalam industri hingga ke hari ini.

Layankan gambar di bawah.








Abang Mahathir pon ada.

Tuan empunya SACC.

Zizan

Juliana Evans

Noryn Aziz

Kak Anita Sarawak
Hiburan
April 7, 2011
5

Comments

  1. juliana evan so cuteee...tol tak bro?

    ReplyDelete
  2. sangat cute..ahahahaha.. zizan saja ja tu..aha

    ReplyDelete
  3. caya lah KAK NITA !

    *caca cakap juliana evans tu macam isha he :D

    ReplyDelete
  4. euw!!!!!! Caca mcm SCHA... i loike!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…

Pernah try boba versi mamak Penang?

Ini cerita best masa kami balik Penang baru-baru ni. Aku saja la pi jumpa…

Kalau takda pasukan, kita gerak dulu !

Saya masih ingat kali pertama berjumpa dengan manusia penuh…

Hebat!