PramuPONDAN kini terbang bersama ANDA.

Anda pasti terkejut dengan berita ini.Di Thailand, pondan telah diterima
menjadi PRAMUGARI di salah sebuah syarikat penerbangan di sini. Dengan
tagline Lebih Anggun Lebih Feminin, ia telah menjadikan mereka merupakan
antara syarikat penerbangan terawal yang menggunakan lelaki transeksual
sebagai pelayan di dalam pesawat.

--
Hilal Azmi
KL, Malaysia.
hilalazmi.com
misterlal.com

February 10, 2011
2

Comments

  1. mcm cilakak haha. boleh ke depa cover sore depa nanti?

    owh tak sanggup dowh!

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHAH
    ni macam makin dok support orang jadi PONDAN ja

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Sakit perut yang menyeksakan..

Hari Jumaat yang lalu, 18 Julai 2008. Aku mengalami sakit perut yang dah tahap …

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Hebat!