Pagi itu.

Saatnya aku tak ingat.
Cuma tarikhnya 19 Jamadilakhir 1407H.
Rasanya sakit
Perit
Tahap menyentap nyawa rasanya.

Tatkala tiba tengah malam tiba,
Kamal ada bersama tidur di koridor tu.
penat dia tunggu dengan abang ipaq dia.
Tapi dia macam suka.
Kakak dia pulak tengah ada dalam bilik itu.

Dah siang baru kakak dia keluar.
Bawak budak!
Syukurlah kak...
Gila
February 17, 2011
7

Comments

  1. HAHA pena pikiaq benda apa ni
    nyway HAPPY BDAY bilal!

    May ALLAH bless you :D

    ReplyDelete
  2. hari jadi kah?

    HAPPY BESDAY BRO!

    ReplyDelete
  3. cont..
    lebih kurang jam 10.00 pagi..satu cahaya awal dari empat,menyinari sebuah mahligai..

    tlg samb...

    ReplyDelete
  4. abah.. susah la nk sambung.. abah ja taw..ahaha

    ReplyDelete
  5. kreatif la hang!..hehe..
    hepi belated besday!..
    smoga pjg umur, dmurahkan rzeki dan terus berbahagia ngan orang tesayang..;p

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

3 pengalaman pelik jadi bapa di tahun 2020

Tahun 2020 melengkapkan kehidupan aku sebagai bapak selama lebih empat tahun. D…

Selain kawalan kendiri, seksaan kendiri juga perlu diberi perhatian

Hidup kita perlukan disiplin. Melalui disiplin segala laluan hidup biasanya aka…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Hebat!