Pagi itu.

Saatnya aku tak ingat.
Cuma tarikhnya 19 Jamadilakhir 1407H.
Rasanya sakit
Perit
Tahap menyentap nyawa rasanya.

Tatkala tiba tengah malam tiba,
Kamal ada bersama tidur di koridor tu.
penat dia tunggu dengan abang ipaq dia.
Tapi dia macam suka.
Kakak dia pulak tengah ada dalam bilik itu.

Dah siang baru kakak dia keluar.
Bawak budak!
Syukurlah kak...
Gila
February 17, 2011
7

Comments

  1. HAHA pena pikiaq benda apa ni
    nyway HAPPY BDAY bilal!

    May ALLAH bless you :D

    ReplyDelete
  2. hari jadi kah?

    HAPPY BESDAY BRO!

    ReplyDelete
  3. cont..
    lebih kurang jam 10.00 pagi..satu cahaya awal dari empat,menyinari sebuah mahligai..

    tlg samb...

    ReplyDelete
  4. abah.. susah la nk sambung.. abah ja taw..ahaha

    ReplyDelete
  5. kreatif la hang!..hehe..
    hepi belated besday!..
    smoga pjg umur, dmurahkan rzeki dan terus berbahagia ngan orang tesayang..;p

    ReplyDelete
  6. hahaha.. thanks ammy..ahahaha..

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Raya yang laju dan menderu....

Sawang yang terkumpul di blog ni semakin membimbangkan.  Terdapat banyak pos…

Di mana kepentingan Sidang Kemuncak Copenhagen 2009?

Semalam tamatnya Sidang Kemuncak Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) diCopenhagen, Den…

Maksud sebenar “belajar pandai-pandai supaya hidup senang”

Sejak kecil, kita kerap kali dipesan oleh mak bapa tentang kepentingan untuk be…

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…