Menyesal pon tak guna.

Inilah ungkapan terbaik untuk aku. Gathering Sahabat Blogger yang diadakan Ahad lepas telah menyebabkan perasaan ni timbul kat aku. Aku dapat tengok komuniti ni sangat menarik sebab ramai yang kacak, tampan, cantik dan bergaya datang dengan penuh niat yang murni untuk mengeratkan silaturrahim antara bloggers.

Dengan kehadiran Cik Heliza pulak, maka semua blogger aku tengok macam lebih semangat untuk datang gathering.

Dengan pengenalan kepada laman video BUATAN MALAYSIA melalui 1Tube.my maka aku kongsikan video yang dimuatnaikkan oleh saudara Ben Ashaari.


Emosi
February 4, 2011
0

Comments

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…