Keseronokan Februari..

Hampir setiap tahun, bila kedatangan Februari akan manghasilkan sejuta keinsafan kat aku lantas memberikan keseronokan tak terhingga.. Pertama kerana Februari dijadikan Allah dengan hanya datang untuk tempoh hanya 28 hari sahaja..

Di sini kita dapat tengok kekuasaanNya yang mampu memgawal jumlah hari untuk manusia.

Di samping tu, untuk mereka yang bekerja makan gaji, tidaklah seksa sangat untuk menunggu haru gaji kerana anda mamph jimat 2 hingga 4 hari bekerja untuk dapatkan bayaran gaji anda. Syukurlah..
Fikir2
February 1, 2011
1

Comments

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Masa untuk berhijrah!

Foto Astro AWANI / Shahir Omar Setiap kali kedatangan tahun baharu, maka …

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Apa maksud Normal Baharu atau Kebiasaan Baharu ?

Sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bermula pada 18 Mac 2020 yang lalu, keh…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Hebat!