Keseronokan Februari..

Hampir setiap tahun, bila kedatangan Februari akan manghasilkan sejuta keinsafan kat aku lantas memberikan keseronokan tak terhingga.. Pertama kerana Februari dijadikan Allah dengan hanya datang untuk tempoh hanya 28 hari sahaja..

Di sini kita dapat tengok kekuasaanNya yang mampu memgawal jumlah hari untuk manusia.

Di samping tu, untuk mereka yang bekerja makan gaji, tidaklah seksa sangat untuk menunggu haru gaji kerana anda mamph jimat 2 hingga 4 hari bekerja untuk dapatkan bayaran gaji anda. Syukurlah..
Fikir2
February 1, 2011
1

Comments

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…