Impian lelaki yang mempunyai isteri yang cantik menawan.

Dunia kini mahukan kecantikan. Kecatikan di pandangan mata. Mahu bentuk tubuh menawan, kempiskan perut, dada yang lebar dan berbagai jenis kecantikan yang sangat subjektif sifatnya. Justeru itu muncul trend di mana lelaki berlumba-lumba untuk menambat hati wanita yang mempunyai keinginan yang cukup sedap di pandangan matanya.Itu persepsi kebanyakan lelaki.
Nak isteri secantik ni ka?? GAMBAR HIASAN.

Salah satu kaedah PALING BERKESAN untuk menambat hati wanita yang cantik, gebu dan menawan ni ialah dengan mempunyai sejumlah harta yang berkoyan-koyan banyaknya. Mampu memberikan barangan keinginan wanita. Kerana wanita amat mudah untuk dicairkan dengan kemewahan harta dan barangan. Oleh yang demikian janganlah anda terkejut andai dilihat ramai artis yang cantik serta "cukup sifat" berkahwin yang lelaki biasa-biasa sahaja di pandangan orang lain.

Ada yang lebih malang mengatakan "dunia ini tidak adil!". Kerana apa? Lelaki tak handsome dapat perempuan cantik!

Pada pendapat aku, cantik itu bonus pada calon isteri. Akan tetapi cukuplah dia cantik di pandangan mata aku. Biar la tak cantik di mata orang lain pun. Sekurang-kurangnya tak ramai la sangat nak tengok dia yang membolehkan perasaan cemburu datang secara membuak-buak. Maka bersyukurlah dengan jodoh yang telah ditentukan Allah kepada kamu.

Kalau nak sangat yang cantik dan baik. Sila jaga penampilan, kebersihan diri serta perangai anda. Kerana lelaki yang baik untuk perempuan yang baik. Dan lelaki yang malas gosok gigi akan dapat perempuan yg malas gosok gigi. Kan?

10 comments:

  1. Babe...lelaki yang carik calon isteri cantek fizikal saja....ibaratnya macam depa carik KERETA MAHAI untuk tayang kat kawan-kawan!

    ReplyDelete
  2. cantik luaran je x cukup, biar lah cantik luaran dan dalaman:D

    ReplyDelete
  3. Kak Jumie... hahaha... beli keta mahai, xreti tunggang bagi laju..ahaha

    TSM... luar & dalam..ahaha.. i like!

    ReplyDelete
  4. cantik luaran x de guna kalau dalaman pun x cantik juga....=)

    ReplyDelete
  5. xnak komen psl entri. nk komen psl gambo. aku JELES!

    ReplyDelete
  6. aku benci tu gmbr. hahahhahaa poyo la. sekian terima kasih! :)) eh lal ko ada salam dia ka?

    ReplyDelete
  7. Chocolat donut, dalam mo cantik!!ahahaha...

    iera... rilex rr... layankan kecantikan Nasha Aziz.. :P

    Ammyyyy..... ada salam.. napa?? :P

    ReplyDelete
  8. wajah itu penyeri...perangai itu zat....
    kedua dua perlu...baru lazat.....

    ReplyDelete
  9. abg umur 54 th. ada dua isteri. pertama 55th. yg kedua 35th.yg kedua ne cantik dan menawan (bg abg le) perangai pun baik.(sbb tu abg buat isteri)abg bersukur atas amanah yg tuhan berikan. kini hidup abg bertambah ceria....
    t.k.

    ReplyDelete

Sebarang komen amatlah dihargai.