Persepsi aku ke atas kebanyakan wanita urban!

Berikut ialah senarai perkara yang aku rasakan hanyalah bersifat persepsi semata-mata ke atas wanita urban atau bahasa mudahnya ialah wanita yang tinggal di bandar:

1. Wanita urban suka bersembang hal shopping dan karaoke.
2. Wanita urban mahu lelaki kaya.
3. Wanita urban selesa bergaya walaupun poket kering.
4. Wanita urban sangat tak kisah dengan perkara sekeliling dia.Yang penting dia vouge  & cantik!
5. Wanita urban suka kutuk mat rempit.
6. Wanita urban tak suka cuaca panas! Cerita panas dia suka.
7. Wanita urban suka komplen tanpa alasan munasabah.
8. Wanita urban suka bangun LAMBAT.
9. Wanita urban ambil banyak masa untuk bersolek & bersiap sebelum keluar rumah.
10. Wanita urban sangat ego.

Megan Fox gaya wanita urban yang sedap dipandang. Pandang saja. :P


** ini apa yang aku nampak. Betul atau tidak? Wanita urban saja mampu jawab.
Fikir2
November 30, 2010
7

Comments

  1. saya wanita kampung~ suka bangun awal pagi, xsuka kutuk mat rempit, merendah diri dan sangatlah x ego. hahaha :p

    ReplyDelete
  2. gadis urban biasanya tak nampak macam dia urban, senarai di atas tu biasanya gadis yg kena kejutan budaya...

    ReplyDelete
  3. sy tak urban.. tpi suka bgn lambat.. haha

    ReplyDelete
  4. wah semua ciri2 di atas hampir mengena.. tapi tu maybe gadis bandar yg digambarkan dlm tv.. :D

    ReplyDelete
  5. gadis oh gadis..hoho...gadis or waita or pompuan?? mana satu?

    ReplyDelete
  6. hahhaa.. xkisah la, wanita ka, perempuan ka gadis ka, semua sama!! tetap ada ITU!!ahahaha...

    Anda nak mengaku atau tidak. tak kisah. yang penting ini hanya sekadar persepsi.. :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…