Konsert Reunion AF8 10.10.10

Saya suka AF, saya sayang AF..

Itu aku punya suka. Kalau anda tak suka. Jangan komen hal-berkaitan tak suka AF kat sini. Aku ada SUDUT PANDANG aku sendiri tentang AF. Aku ada cara fikir aku sendiri tentang AF. Dengan akal kurniaan Allah, aku boleh berfikir lain dari orang lain berkaitan AF. Ada baik ada buruk. Yang buruk aku buang aku amek yang baik saja.

Sebabnya konsep yang diguna bagus untuk aku. Mungkin kurang bagus pada industri. Kaedah dia jugak bagus untuk aku. Dan mungkin kejam untuk anak seni yang lain.

Ini AF pada aku. Baru-baru ni dapat lepak dengan komuniti AF yang sempoi dan mesra. Takda yang sombong. Sebab kami kongsi minat yang sama.

 Klik seterusnya untuk lebih gambar.






Terima kasih to Mohamad Firdaus Pasal upload dan tangkap gambar ni. Sepenuhnya kredit untuk beliau.
AF
October 13, 2010
0

Comments

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Inspirasi ekor goreng Sri Petaling

Setiap kali tiba waktu makan tengahari, pekerja di Kuala Lumpur biasanya akan m…