Konsert Reunion AF8 10.10.10 Bahagian 2

Bila dah lepak ngan Kelab Peminat nih, hari anda serta-merta jadi enjoy dan meriangkan!!! Selepas saja rakaman Konsert Reunion AF8 bebaru ni, sesi makan untuk hilangkan lapar pun jadi. Sepanjang perjalanan tu ada saja yang nak snap gambar.

Maka inilah yang terjadi.

Shila yang peramah!!!!
 Lagi untuk lebih gambar...









Hafiz & Daus the sempoi!!!






Konsert Reunion AF8 ini akan ke udara pada 6 November 2010 pada jam 10.30 malam melalui saluran Astro RIA.

Jangan lepaskan peluang menyaksikannya sebab memang best!!! Aku sangat enjoy bersama dengan Daus FC dan jugak Ahli Keluarga Daus!! Yeah.. Anda memang hebat!

Kredit Gambar buat Family Daus & Daus FC!!!
AF
October 13, 2010
0

Comments

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Di mana kepentingan Sidang Kemuncak Copenhagen 2009?

Semalam tamatnya Sidang Kemuncak Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) diCopenhagen, Den…