U will be always my Bella...

Inilah ungkapan Edward Cullen...

Aku pon rasa nak ungkapkan perkara sama. Biar hati merasakan Bella tidak perlu berubah untuk diriku ini, biarlah dia menjadi dirinya. Kerna aku tetap aku.. Bella tetap Bella.

Namun kehendak hati Bella tetap perlu ditepati. Cintanya sangat mendalam. Bella tidak mahukan yang lain. Dia hanya mahukan dirinya dicintai, disayangi sepenuh hati serta diberi perhatian secukupnya.

Biar datang lelaki kacak, tampan, bergaya serta sasa fizikalnya, umpama Jacob. Biar hatinya turut terpaut, namun Bella tetap pada cinta pertamanya.

Pasrahlah Edward kiranya Bella memilih Jacob.. Kerana Edward sangat sedar akan kedudukannya dan situasi dirinya yang hanyalah pontianak yang memerlukan darah untuk hidup. Andai Bella tetap ingin bersamanya, maka Bella perlu sedar akan beza antara dirinya dan jugak Jacob..

Biar apa pun, kau tetap Bella di hatiku. Cinta pertamaku dan selamanya cinta.
Diriku
July 12, 2010
4

Comments

  1. ehek mendalam maksod kann
    tpkan,
    jacobs lagi hensem dr edward lah
    HAHAHA!
    i lyke! :)

    ReplyDelete
  2. jacob ensem pasal body dia...kan???

    ReplyDelete
  3. bro....jacob bkn handsome tp macho hehe.....nk dpt body mcm tu gak

    ReplyDelete
  4. halaa...holaaa.... so suweet......

    http://supernifzvitamin.com/pancit-selepas-travel/

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…