U will be always my Bella...

Inilah ungkapan Edward Cullen...

Aku pon rasa nak ungkapkan perkara sama. Biar hati merasakan Bella tidak perlu berubah untuk diriku ini, biarlah dia menjadi dirinya. Kerna aku tetap aku.. Bella tetap Bella.

Namun kehendak hati Bella tetap perlu ditepati. Cintanya sangat mendalam. Bella tidak mahukan yang lain. Dia hanya mahukan dirinya dicintai, disayangi sepenuh hati serta diberi perhatian secukupnya.

Biar datang lelaki kacak, tampan, bergaya serta sasa fizikalnya, umpama Jacob. Biar hatinya turut terpaut, namun Bella tetap pada cinta pertamanya.

Pasrahlah Edward kiranya Bella memilih Jacob.. Kerana Edward sangat sedar akan kedudukannya dan situasi dirinya yang hanyalah pontianak yang memerlukan darah untuk hidup. Andai Bella tetap ingin bersamanya, maka Bella perlu sedar akan beza antara dirinya dan jugak Jacob..

Biar apa pun, kau tetap Bella di hatiku. Cinta pertamaku dan selamanya cinta.
Diriku
July 12, 2010
4

Comments

  1. ehek mendalam maksod kann
    tpkan,
    jacobs lagi hensem dr edward lah
    HAHAHA!
    i lyke! :)

    ReplyDelete
  2. jacob ensem pasal body dia...kan???

    ReplyDelete
  3. bro....jacob bkn handsome tp macho hehe.....nk dpt body mcm tu gak

    ReplyDelete
  4. halaa...holaaa.... so suweet......

    http://supernifzvitamin.com/pancit-selepas-travel/

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Maksud sebenar “belajar pandai-pandai supaya hidup senang”

Sejak kecil, kita kerap kali dipesan oleh mak bapa tentang kepentingan untuk be…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Kalau takda pasukan, kita gerak dulu !

Saya masih ingat kali pertama berjumpa dengan manusia penuh…

Sedap Weh meraikan Nasi Lemak melalui Google Malaysia

Nasi Lemak merupakan sejenis makanan yang paling kuat pengaruhnya sebagai ejen …

Mari kita belajar daripada kisah taubat Barisan Nasional

Kejayaan Barisan Nasional untuk merampas kembali kerusi Dewan Undangan Negeri S…

Hebat!