U will be always my Bella...

Inilah ungkapan Edward Cullen...

Aku pon rasa nak ungkapkan perkara sama. Biar hati merasakan Bella tidak perlu berubah untuk diriku ini, biarlah dia menjadi dirinya. Kerna aku tetap aku.. Bella tetap Bella.

Namun kehendak hati Bella tetap perlu ditepati. Cintanya sangat mendalam. Bella tidak mahukan yang lain. Dia hanya mahukan dirinya dicintai, disayangi sepenuh hati serta diberi perhatian secukupnya.

Biar datang lelaki kacak, tampan, bergaya serta sasa fizikalnya, umpama Jacob. Biar hatinya turut terpaut, namun Bella tetap pada cinta pertamanya.

Pasrahlah Edward kiranya Bella memilih Jacob.. Kerana Edward sangat sedar akan kedudukannya dan situasi dirinya yang hanyalah pontianak yang memerlukan darah untuk hidup. Andai Bella tetap ingin bersamanya, maka Bella perlu sedar akan beza antara dirinya dan jugak Jacob..

Biar apa pun, kau tetap Bella di hatiku. Cinta pertamaku dan selamanya cinta.
Diriku
July 12, 2010
4

Comments

  1. ehek mendalam maksod kann
    tpkan,
    jacobs lagi hensem dr edward lah
    HAHAHA!
    i lyke! :)

    ReplyDelete
  2. jacob ensem pasal body dia...kan???

    ReplyDelete
  3. bro....jacob bkn handsome tp macho hehe.....nk dpt body mcm tu gak

    ReplyDelete
  4. halaa...holaaa.... so suweet......

    http://supernifzvitamin.com/pancit-selepas-travel/

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

3 pengalaman pelik jadi bapa di tahun 2020

Tahun 2020 melengkapkan kehidupan aku sebagai bapak selama lebih empat tahun. D…

Selain kawalan kendiri, seksaan kendiri juga perlu diberi perhatian

Hidup kita perlukan disiplin. Melalui disiplin segala laluan hidup biasanya aka…

Jaga sempadan negara bukan time COVID-19 semata-mata

Perkembangan daripada Op Benteng bakal menjadi bualan hangat sebaik saja PKPP (…

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Menghampiri jam ke 2,000 Perintah Kawalan Pergerakan PKP

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) mula dikuat kuasa pada 18 Mac lalu. Ketika aw…

Hebat!