Pilihan yang terbaek??

Berikut 4 jenis potongan yang aku rasakan mungkin sesuai dengan kepala aku. Buat masa sekarang, gaya rambut yang aku ada hanyalah ini.



Antara 4 yang berikut, manakah yang paling sesuai????? Harap anda dapat membantu...

PERTAMA


KEDUA



KETIGA


KEEMPAT




Undian anda melalui komen di sini sangatlah membantu saya dalam memilih kaedah potongan paling sesuai... Adoih..


Diriku
July 21, 2010
8

Comments

  1. oi..awt semua style pn lebih kurang je...cari la yg btol2 lain..haha

    ReplyDelete
  2. semua tak best...
    comment ikhlas dari hati aku ni lAl...
    style lain...
    macam lebih kurang dgn rambut hg skrang ja..
    =__="

    ReplyDelete
  3. hahahaha... itu ja yg aku minat...ahahahaha... xpa la.. carik la yg lain...

    ReplyDelete
  4. ahakz2...
    hg suka gaya old school ka?
    semua old school ja aku tgk..

    ReplyDelete
  5. no 4 pls wahai "diriku yg gila" (bkn aku, tp hang)

    hahahahahah

    ReplyDelete
  6. Nyze... Aku bukan la suka sangat oldies nih.. cumanya gaya yang ada tu xyah pakai wax...ahahaha

    Mira... no 4??Aku agak berminat... :P

    ReplyDelete
  7. yg skng gn no 2 cm lbh kurang sma ja... tp pendek lbh kemas..

    ReplyDelete
  8. hehe.. rasanya no 2 & 4 antara yg ble diterima laaa. jgn lupa tunjuk bila dh selamat dilaksanakan nnt yer.

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

3 pengalaman pelik jadi bapa di tahun 2020

Tahun 2020 melengkapkan kehidupan aku sebagai bapak selama lebih empat tahun. D…

Selain kawalan kendiri, seksaan kendiri juga perlu diberi perhatian

Hidup kita perlukan disiplin. Melalui disiplin segala laluan hidup biasanya aka…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Menghampiri jam ke 2,000 Perintah Kawalan Pergerakan PKP

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) mula dikuat kuasa pada 18 Mac lalu. Ketika aw…

Hebat!