Messi kena ragut????

Kenapa Messi tak dapat jaringkan Gol untuk Argentina tempoh hari???

Jurugambar ada buktinya!







Jadi, kalo dah kena ragut teloq, maka nak rembat susah sket.. urat telow dah kaco otot kaki untuk membuat tendangan dengan baik...
Gila
July 2, 2010
6

Comments

  1. hahahha..ingat ragut apa la tadi

    ReplyDelete
  2. ades..hahahha...bahaya tue...kena ragut pun muka selamba lagi..kah3

    ReplyDelete
  3. ahaks....y ni aku tepakse comment.....akakakakakakakakaka.....hang bab teloq2 ni hang seke tul ek lal ye....hihihihiihhi

    ReplyDelete
  4. hahahhaa..... muka selamba is the best one..hehehe

    Azri.. Hg pon suka kan?? :p

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Menghampiri jam ke 2,000 Perintah Kawalan Pergerakan PKP

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) mula dikuat kuasa pada 18 Mac lalu. Ketika aw…

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Masa untuk berhijrah!

Foto Astro AWANI / Shahir Omar Setiap kali kedatangan tahun baharu, maka …

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Hebat!