Menjeling itu best??

*Gambar Sekadar HIASAN. Credit to Fyz.
Aku selalu nampak pompuan atau nama saintifiknya Cikaro yang suka sangat menjeling kat lelaki. Masalah yang menyebabkan aku terganggu ialah kaedah jelingan serta sebab musabab lelaki itu dijelingkan.

Biasa takda masalah besar pon, jalan laju sket ja pon. Dah kena jeling.

Ada jugak yang mendapat jelingan paling tajam akibat kesalahan pompuan tuh. Contohnya bawak keta macam C**AI, men suka hati ja tukar lorong tanpa bagi isyarat lampu atau tangan, bila lelaki pemandu motosikal lalu, nak terlanggar dapatlah pompuan nih satu jeritan yang dinamakan HON! Maka jelingan paling tajam diberikan. Walhal salah dia.. Kan??

Ada jugak pompuan suka jeling laki, jelingan ni bukan apa, cuma nak bagitaw yang dia sangat cantik. Sangat aku tak paham kenapa. Jalan sudah la.. Kalo nak tengok, tak perlu nak tengok macam nak makan. Tengok macam nampak dinding tepi jalan sudah la. Tak perlu jeling. Pasal kecantikan akan terserlah bila anda ikhlas melihat dan memberi senyuman. Hahaha...

Dari sudut agama Islam, menjeling itu berdosa. AWAS untuk wanita yang suka menjeling! Takut juling sebelum waktunya.. Atau terjuling akibat banyak menjeling..
Fikir2
July 3, 2010
4

Comments

  1. menjeling menjeling ku bertentang...sama2 memandang..hihi

    opsss ternyanyi plakss...

    ReplyDelete
  2. hahahaha
    menjeling stalker lain plop xD
    mnjeling nk makan tu yg segan owh

    ReplyDelete
  3. kadang2 trjeling sbb nk usya laki tu..hahahaha!

    ReplyDelete
  4. hikhik~ jeling sebab bajet cun la tue.isk.apa salah jeling tukar dgn senyuman~ kan kan?

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Sedap Weh meraikan Nasi Lemak melalui Google Malaysia

Nasi Lemak merupakan sejenis makanan yang paling kuat pengaruhnya sebagai ejen …

Pertahankan keamanan yang kita ada!

Kisah kematian dua beranak ketika cuba merentas sempadan Mexico - Amerika Sya…

Pentingnya ambil tahu hal jiran...

Kejadian kehilangan kanak-kanak semakin hari semakin menjadi-jadi. Ia menjadi…

Persediaan menjadi boss

Sekejap sahaja kita dah masuk bulan Mac. Ia merupakan bulan terakhir untuk su…

Hebat!