Ulang tahun ke 2.



20 Mei 2008. Entry pertama telah diterbitkan melalui hilalazmi.blogspot.com nih. 

Anniversary Blog sendiri pon tak ingat. Teruk btol.. Camna la nak ada GF nih??? 

Biarpun begitu, aku berpuas hati dengan blog ni. Peningkatan trafik sepanjang minggu ni semakin menjadi-jadi. Alhamdulillah & terima kasih pada yang sudi singgah. Di kesempatan ni aku ucapkan selamat ulang tahun ke 2 untuk blog lAl!!! yeay!



**tiba2 rasa mcm gila syok sendiri sorang2...haha
Gila
June 2, 2010
4

Comments

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Pentingnya ambil tahu hal jiran...

Kejadian kehilangan kanak-kanak semakin hari semakin menjadi-jadi. Ia menjadi…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Hebat!