Andai kepala anda pening..

Kalo anda mengalami pening, anda patut TIDO!

Kalo kepala pening, bermakna anda sudah membuat sesuatu dengan penuh SEMANGAT!

Kalo anda pening, menunjjukkan anda sangat HAPPENING!!

Kalo anda pening, maka anda merupakan seorang manusia yang ada keja..

Kalo anda pening, maka anda sebenarnya kekurangan air (Dehydrate)

Kalo anda pening, xperlu makan PANADOL kerana pening boleh diubati dengan TIDO!!

Mari kita tido andai kita sama-sama PENING....
Diriku
June 28, 2010
5

Comments

  1. betul tu.. bila aku pening aku tido jer..

    ReplyDelete
  2. ahahaahaha funny la u dis hilal! :))

    ReplyDelete
  3. hahaha... aime.. funny?? boleh tahan la kot..aha

    ReplyDelete
  4. hadoi ai...ingtkan cara2 nk hilangkan pening...beriye2 bace tau....
    tp setuju ngn info di atas...patot la sy selalu pening...tanda2 org berguna hahaha <--statement perasan!

    ReplyDelete
  5. haha.. begitulah cik panadol... pening tu maksudnya kita berguna la jugak..at least..ehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Inspirasi ekor goreng Sri Petaling

Setiap kali tiba waktu makan tengahari, pekerja di Kuala Lumpur biasanya akan m…