Andai kepala anda pening..

Kalo anda mengalami pening, anda patut TIDO!

Kalo kepala pening, bermakna anda sudah membuat sesuatu dengan penuh SEMANGAT!

Kalo anda pening, menunjjukkan anda sangat HAPPENING!!

Kalo anda pening, maka anda merupakan seorang manusia yang ada keja..

Kalo anda pening, maka anda sebenarnya kekurangan air (Dehydrate)

Kalo anda pening, xperlu makan PANADOL kerana pening boleh diubati dengan TIDO!!

Mari kita tido andai kita sama-sama PENING....
Diriku
June 28, 2010
5

Comments

  1. betul tu.. bila aku pening aku tido jer..

    ReplyDelete
  2. ahahaahaha funny la u dis hilal! :))

    ReplyDelete
  3. hahaha... aime.. funny?? boleh tahan la kot..aha

    ReplyDelete
  4. hadoi ai...ingtkan cara2 nk hilangkan pening...beriye2 bace tau....
    tp setuju ngn info di atas...patot la sy selalu pening...tanda2 org berguna hahaha <--statement perasan!

    ReplyDelete
  5. haha.. begitulah cik panadol... pening tu maksudnya kita berguna la jugak..at least..ehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Hebat!

Search

Popular Posts

Raya yang laju dan menderu....

Sawang yang terkumpul di blog ni semakin membimbangkan.  Terdapat banyak pos…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…

Pentingnya ambil tahu hal jiran...

Kejadian kehilangan kanak-kanak semakin hari semakin menjadi-jadi. Ia menjadi…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …