3 punca marah yang boleh sebabkan PERANG!

Serangan tentera Israel ke atas misi keamanan ke Palestin telah menyebabkan aku jadi naik darah. Kebencian datang membuak-buak ibarat bencinya aku pada diri aku akibat putusnya cinta pertama yang diakibatkan kebodohan diri sendiri.

3 perkara;

1. Serangan yang dibuat di Perairan Antarabangsa yang mana kedudukan kapal Mavi Marmara adalah 64 km dari perairan Israel.


2. Untuk "menutup" kesalahan menyerang kapal misi keamanan Palestin, Israel menyebarkan propaganda kononnya tenteranya diserang terlebih dahulu yang menyebabkan mereka terpaksa bertindakbalas.


3. "Serangan dibuat bagi menjamin 'kedaulatan' negara Israel dari sebarang pencerobohan luar" - Danny Ayalon, Timbalan Menteri Pertahanan Israel.


3 Perkara ni sangat menyebabkan aku marah!
Pencabulan Perjanjian Antarabangsa secara TERANG-TERANGAN.
Percubaan menunjukkan kuasa!
Pertunjukkan KUASA dan PENGARUH BESAR mereka!

Ini semua punca... Punca pada serangan ke atas Yahudi.. Saja carik pasal kan?? Insyaallah, akan lahir Hitler II yang akan sembelih semua bangsa sial nih.
Emosi
June 2, 2010
7

Comments

  1. kalau dh namanya yahudi..mmg byk akai muslihat nya..

    ReplyDelete
  2. tahi!!! memang yahudi tahi..

    ReplyDelete
  3. kalau ada perdamaian mengapa harus ada perang....
    tapi demi kebaikan, kejahatan harus diperangi!

    ReplyDelete
  4. Ya Allah..Kau laknatlah Israel dan keturunannya yang tak habis2 menyusahkan umat Islam

    ReplyDelete
  5. yahudi memang dicipta untuk menjatuhkan islam.
    berhati busuk lebe busuk dari tahi.
    kau akan dilaknat wahai yahudi!!(emosi)

    ReplyDelete
  6. erm....
    woi.. woi.. marah betul! dia pun nak idup juga.. yang dok cari pasal ngan dia tu dok buat apa? nasib baik tak tenggelam kapal tu..! kalau tenggelam ! sah jadi makanan Jerung la wei..

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Hebat!

Search

Popular Posts

Raya yang laju dan menderu....

Sawang yang terkumpul di blog ni semakin membimbangkan.  Terdapat banyak pos…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Pertahankan keamanan yang kita ada!

Kisah kematian dua beranak ketika cuba merentas sempadan Mexico - Amerika Sya…

Pentingnya ambil tahu hal jiran...

Kejadian kehilangan kanak-kanak semakin hari semakin menjadi-jadi. Ia menjadi…