3 punca marah yang boleh sebabkan PERANG!

Serangan tentera Israel ke atas misi keamanan ke Palestin telah menyebabkan aku jadi naik darah. Kebencian datang membuak-buak ibarat bencinya aku pada diri aku akibat putusnya cinta pertama yang diakibatkan kebodohan diri sendiri.

3 perkara;

1. Serangan yang dibuat di Perairan Antarabangsa yang mana kedudukan kapal Mavi Marmara adalah 64 km dari perairan Israel.


2. Untuk "menutup" kesalahan menyerang kapal misi keamanan Palestin, Israel menyebarkan propaganda kononnya tenteranya diserang terlebih dahulu yang menyebabkan mereka terpaksa bertindakbalas.


3. "Serangan dibuat bagi menjamin 'kedaulatan' negara Israel dari sebarang pencerobohan luar" - Danny Ayalon, Timbalan Menteri Pertahanan Israel.


3 Perkara ni sangat menyebabkan aku marah!
Pencabulan Perjanjian Antarabangsa secara TERANG-TERANGAN.
Percubaan menunjukkan kuasa!
Pertunjukkan KUASA dan PENGARUH BESAR mereka!

Ini semua punca... Punca pada serangan ke atas Yahudi.. Saja carik pasal kan?? Insyaallah, akan lahir Hitler II yang akan sembelih semua bangsa sial nih.
Emosi
June 2, 2010
7

Comments

  1. kalau dh namanya yahudi..mmg byk akai muslihat nya..

    ReplyDelete
  2. kalau ada perdamaian mengapa harus ada perang....
    tapi demi kebaikan, kejahatan harus diperangi!

    ReplyDelete
  3. Ya Allah..Kau laknatlah Israel dan keturunannya yang tak habis2 menyusahkan umat Islam

    ReplyDelete
  4. yahudi memang dicipta untuk menjatuhkan islam.
    berhati busuk lebe busuk dari tahi.
    kau akan dilaknat wahai yahudi!!(emosi)

    ReplyDelete
  5. erm....
    woi.. woi.. marah betul! dia pun nak idup juga.. yang dok cari pasal ngan dia tu dok buat apa? nasib baik tak tenggelam kapal tu..! kalau tenggelam ! sah jadi makanan Jerung la wei..

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

2021 yang power!

Tahun 2021 ni sangat power! Mana taknya, sedar-sedar dah hujung bulan Januari d…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Apa maksud Normal Baharu atau Kebiasaan Baharu ?

Sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bermula pada 18 Mac 2020 yang lalu, keh…

Sakit perut yang menyeksakan..

Hari Jumaat yang lalu, 18 Julai 2008. Aku mengalami sakit perut yang dah tahap …

Raya yang laju dan menderu....

Sawang yang terkumpul di blog ni semakin membimbangkan.  Terdapat banyak pos…

Hebat!