Salam Kaamatan 2010..

Salam Kaamatan 
diucapkan untuk semua sahabat2 yang berada di Seluruh negeri di bawah bayu yakni 
Sabah.

Pesta Kaamatan antara satu pesta yang aku dapat gambarkan sebagai pesta yang amat menarik serta menyeronokkan. Kalo anda ingin merasakannya, silalah ke Sabah untuk menikmati bagaimana Pesta Kaamatan dirayakan bersama.

Kepada anda orang semenanjung?? Jangan risau. Orang Sabah semuanya sangat mesra dan peramah. Bangga aku dok Sabah 3 tahun dan bermacam-macam pengalaman di sini.
Tradisi Kita
May 29, 2010
3

Comments

  1. Salam Kaamatan..pernah skali jer sambut Kaamatan di Sabah pada tahun 2004 di Sandakan..lebih tepat di Beluran.....paling terkejut terjumpa plak org Iban Sarawak kat situ..x sangka banyak juga Iban kat Sabah owh...

    ReplyDelete
  2. @EDDY.. kami kan 1Borneo.. kekekekeke.. salam 2Malaysia bro :)

    ReplyDelete
  3. ahahaha.... betul2... sangat seronok.. especially di 1 borneo....wahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Pentingnya ambil tahu hal jiran...

Kejadian kehilangan kanak-kanak semakin hari semakin menjadi-jadi. Ia menjadi…

Hebat!