Cuba tengok belakang duit RM1 anda...

Cuba tengok di belakang wang kertas RM1 anda. Adakah pemandangan ini mirip gambar di belakang wang kertas RM1??? Gambar ni diambil masa aku daki gunung kinabalu februari tahun lepas. dan gambar ni diambil menggunakan kamera henpon N60 aku..
Fotografi
February 13, 2010
10

Comments

  1. saya dr sabah...gambar tu memang gambar salah satu puncak gunung kinabalu...saya panggil puncak seringgit sebab ada d duit seringgit kertas tu...hehe

    ReplyDelete
  2. Oh ya ke? Tak perasan sbelum ni ...

    ReplyDelete
  3. ahaha... thanks eryati... aku ni masa nek gunung ritu terperasan... best gila..ehehe

    ReplyDelete
  4. Laa ingatkan tahun ni punye gambar? Tapi kalau ambik pun memang tak de perubahan.. tapi nape kau tak de dalam gambar...? gambar batu aje ..

    ReplyDelete
  5. Aku amek gamba pemandangan saja la.. Nak letak muka aku nie mcm poyo plak..ahahaha

    ReplyDelete
  6. wah, terus bangga ne tinggal kat sabah. ^^

    ReplyDelete
  7. wahh cantiknya pemandangan..logikla kalau pic wet RM1 ada gmbar ni =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Ini sebab penting yang menyebabkan kita akan mula menabung sebelum bermulanya tahun 2021

Penularan wabak COVID-19 sememangnya memberi kesan besar kepada kebanyakan kita…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Apa maksud Normal Baharu atau Kebiasaan Baharu ?

Sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bermula pada 18 Mac 2020 yang lalu, keh…

Apa maksud sebenar untuk TAK LARAT???

Selalunya akan ada saja orang yang akan datang lambat keja, tak datang keja lan…

Di mana kepentingan Sidang Kemuncak Copenhagen 2009?

Semalam tamatnya Sidang Kemuncak Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) diCopenhagen, Den…

Hebat!