Cuba tengok belakang duit RM1 anda...

Cuba tengok di belakang wang kertas RM1 anda. Adakah pemandangan ini mirip gambar di belakang wang kertas RM1??? Gambar ni diambil masa aku daki gunung kinabalu februari tahun lepas. dan gambar ni diambil menggunakan kamera henpon N60 aku..
Fotografi
February 13, 2010
10

Comments

  1. saya dr sabah...gambar tu memang gambar salah satu puncak gunung kinabalu...saya panggil puncak seringgit sebab ada d duit seringgit kertas tu...hehe

    ReplyDelete
  2. Oh ya ke? Tak perasan sbelum ni ...

    ReplyDelete
  3. ahaha... thanks eryati... aku ni masa nek gunung ritu terperasan... best gila..ehehe

    ReplyDelete
  4. Laa ingatkan tahun ni punye gambar? Tapi kalau ambik pun memang tak de perubahan.. tapi nape kau tak de dalam gambar...? gambar batu aje ..

    ReplyDelete
  5. Aku amek gamba pemandangan saja la.. Nak letak muka aku nie mcm poyo plak..ahahaha

    ReplyDelete
  6. wah, terus bangga ne tinggal kat sabah. ^^

    ReplyDelete
  7. wahh cantiknya pemandangan..logikla kalau pic wet RM1 ada gmbar ni =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Pertahankan keamanan yang kita ada!

Kisah kematian dua beranak ketika cuba merentas sempadan Mexico - Amerika Sya…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…