Cuba tengok belakang duit RM1 anda...

Cuba tengok di belakang wang kertas RM1 anda. Adakah pemandangan ini mirip gambar di belakang wang kertas RM1??? Gambar ni diambil masa aku daki gunung kinabalu februari tahun lepas. dan gambar ni diambil menggunakan kamera henpon N60 aku..
Fotografi
February 13, 2010
10

Comments

  1. saya dr sabah...gambar tu memang gambar salah satu puncak gunung kinabalu...saya panggil puncak seringgit sebab ada d duit seringgit kertas tu...hehe

    ReplyDelete
  2. Oh ya ke? Tak perasan sbelum ni ...

    ReplyDelete
  3. ahaha... thanks eryati... aku ni masa nek gunung ritu terperasan... best gila..ehehe

    ReplyDelete
  4. Laa ingatkan tahun ni punye gambar? Tapi kalau ambik pun memang tak de perubahan.. tapi nape kau tak de dalam gambar...? gambar batu aje ..

    ReplyDelete
  5. Aku amek gamba pemandangan saja la.. Nak letak muka aku nie mcm poyo plak..ahahaha

    ReplyDelete
  6. wah, terus bangga ne tinggal kat sabah. ^^

    ReplyDelete
  7. wahh cantiknya pemandangan..logikla kalau pic wet RM1 ada gmbar ni =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Maksud sebenar “belajar pandai-pandai supaya hidup senang”

Sejak kecil, kita kerap kali dipesan oleh mak bapa tentang kepentingan untuk be…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Kalau takda pasukan, kita gerak dulu !

Saya masih ingat kali pertama berjumpa dengan manusia penuh…

Sedap Weh meraikan Nasi Lemak melalui Google Malaysia

Nasi Lemak merupakan sejenis makanan yang paling kuat pengaruhnya sebagai ejen …

Mari kita belajar daripada kisah taubat Barisan Nasional

Kejayaan Barisan Nasional untuk merampas kembali kerusi Dewan Undangan Negeri S…

Hebat!