Pergi


Lagu "pergi" menjuarai AJL24 bebaru nie.....Sangat politik kemenangan dia..

Pada aku kemenangan lagu nie akan mempercepatkan kejatuhan AIZAT dalam industri muzik. Tue ja yang aku dapat kata.

Konon lagu nie menyokong konsep 1Malaysia yang diinspirasikan oleh PM kita. Bila aku nengok salah sorang juri profesional dalam Anugerah Juara Lagu ni, terdiri daripada Datuk Farid Ridzwan (CEO Media Prima). Maka xhairanlah kalo si Aizat menang.

Berkaitan isu biadapnya Aizat ngan pihak produksi AJL24 berkaitan rancangan persembahan dia untuk bawak band dia masa AJL24. Siap bawak bapak dia lagi (bajet ada status datuk leh la settlekan masalah ni?)ahaha... Akhirnya xdapat la jgak. Tapi, pada aku, kalo dah keja nih, xyah la nak libatkan bapak. Nampak sangat la bapak xreti ajar anak menghasilkan anak yang kurang ajar.

Kesimpulannya, kalaupun diri anda artis, kita tetap manusia. Jangan fikir bapak kita berada dan berstatus lebih, maka segala kuasa kita ada. Jangan sampai orang benci kita. Susah nak hidup.
Fikir2
January 12, 2010
4

Comments

  1. Bagi sy bkn sekadar Datuk Farid Ridzwan, ada lagi juri yg berkait rapat samada dengan c Aizat nih or dengan lagu tema "FILEM" itu.. Sy bkn ar benci or dengki dgn or xsuka dengan nama2 diatas ataupun "Filem" tersebut.. Mmg x dinafikan kemenangan Aizat mlm 2 mmg politik.. Ramai yg berpendapat sedemikian termasuk ibu saya.. haha..

    ReplyDelete
  2. Ahaha... Aku sokong ibu kamu tu DLA...ehehe

    ReplyDelete
  3. yang penting aku ske time bunkface nyani.. meriah stadium beb..
    tapi kalah.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. Semua lagu meletop!!! Just lagu PERGI ni ja yang kurang menarik di mata, hati & telinga ak....masa tue la..

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Sakit perut yang menyeksakan..

Hari Jumaat yang lalu, 18 Julai 2008. Aku mengalami sakit perut yang dah tahap …

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Hebat!