Ibu Jari.

Pernahkah anda terfikir?

Bangun saja dari tidur, anda dapati ibu jari kedua2 belah tangan anda hilang??? Ada kat sebelah handphone yang slalu anda letakkan di sebelah kepala sebelum tido.

Camna tue??

Nak minum air pon, terpaksa guna kedua belah tangan...

Nak tunjuk "GOOD" pon xdapat...

nak bawak motor @ keta pon susah...


kesian kan???

Maka, bersyukurlah dengan kurniaan ibu jari dari ALLAH yang esa kerana tanpanya banyak benda kita xleh wat...aha
Fikir2
January 7, 2010
1

Comments

  1. itu baru ibu jari...
    ibu kandung sendiri ape ntah lagi tinggi nilainya...
    hargai ibu selagi ada...

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Ritual Feri Pulau Pinang

Setiap kali balik Penang, seperti biasa, Zayyan akan sentiasa mintak nak n…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Masa untuk berhijrah!

Foto Astro AWANI / Shahir Omar Setiap kali kedatangan tahun baharu, maka …

Hebat!