Kalo aku xbangun ..


Kalo aku xbangun, izinkanku pergi..
Kalo aku pergi, anggaplah ia hakNya..
Dialah yang memiliku sejak lahir..

Kalo aku xbangun, maafkanlah aku..
Kerna aku tau, tiada semua mau diriku ada..
Kadang terdengki, kadang tercaci..
Kadang terluka & kadang melukai..

Kalo aku xbangun, tiada salah antara kita..
Kerna kita tidak sempurna sepenuhnya..

Kalo aku xbangun, bergembiralah dikau yang ku sayang..
Kerana kau yang ku sayang...
Kerna aku lebih disayangi..
Kerna itu, andainya aku tidak bangun...
Selamat tinggal duhai kesayanganku..
Karya
September 9, 2009
11

Comments

  1. Harapnya tak bangun sebab tido mati...tu jak...huhu

    then lps tu akan bangun jugak

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. alalala lal, sedih la sgt... nah reply dari ak k:

    Aizat - Sahabat

    Sahabat
    Mengapa kau pergi
    Tinggal aku sendiri
    Kau tahu ku tak sanggup

    Sahabat
    Ingat lah kau slalu
    Jadi yang terbaik
    Walau kau tak disini lagi

    Sahabat
    Aku rindu padamu
    Datang walau sesaat
    Ku ingin kan kau hadir

    Aku disini dan menunggu
    Diam tanpa dirimu
    Kau tahu ku tak bisa
    Beranjak terbang dan melayang
    Tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

    Oh
    Aku disini dan menunggu
    Diam tanpa dirimu
    Kau tahu ku tak bisa
    Beranjak terbang dan melayang
    Tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

    Oh
    Aku disini dan menunggu
    Diam tanpa dirimu
    Kau tahu ku tak bisa
    Beranjak terbang dan melayang
    Tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

    Kembalilah oh sahabatku
    Kembalilah...

    ReplyDelete
  5. ak tau sbb pa ang xmau bgn..
    ang xlrt posa kn?time org nk azan maghrib br ang nk bgn kan?hahaha

    ReplyDelete
  6. Ahahaha.. Aku teringat nak tulis karya nie masa dok smayang terawih...Nak nanges plak...Pelik..Layan arr dlu..wahaha

    ReplyDelete
  7. dia sedey2 tak pe....org nak sedey2 dia tak kasi...huhu

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. teringat lagu yusri..wuu...
    huu..bgn!!bgn!!
    bgn!!yo tak kira bgn gak...!!
    kalau tak bgn yo tumbuk!!wuu...

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

3 pengalaman pelik jadi bapa di tahun 2020

Tahun 2020 melengkapkan kehidupan aku sebagai bapak selama lebih empat tahun. D…

Selain kawalan kendiri, seksaan kendiri juga perlu diberi perhatian

Hidup kita perlukan disiplin. Melalui disiplin segala laluan hidup biasanya aka…

Jaga sempadan negara bukan time COVID-19 semata-mata

Perkembangan daripada Op Benteng bakal menjadi bualan hangat sebaik saja PKPP (…

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Menghampiri jam ke 2,000 Perintah Kawalan Pergerakan PKP

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) mula dikuat kuasa pada 18 Mac lalu. Ketika aw…

Hebat!