Wednesday, September 9, 2009

Kalo aku xbangun ..


Kalo aku xbangun, izinkanku pergi..
Kalo aku pergi, anggaplah ia hakNya..
Dialah yang memiliku sejak lahir..

Kalo aku xbangun, maafkanlah aku..
Kerna aku tau, tiada semua mau diriku ada..
Kadang terdengki, kadang tercaci..
Kadang terluka & kadang melukai..

Kalo aku xbangun, tiada salah antara kita..
Kerna kita tidak sempurna sepenuhnya..

Kalo aku xbangun, bergembiralah dikau yang ku sayang..
Kerana kau yang ku sayang...
Kerna aku lebih disayangi..
Kerna itu, andainya aku tidak bangun...
Selamat tinggal duhai kesayanganku..

11 comments

Harapnya tak bangun sebab tido mati...tu jak...huhu

then lps tu akan bangun jugak

This comment has been removed by the author.
This comment has been removed by the author.

alalala lal, sedih la sgt... nah reply dari ak k:

Aizat - Sahabat

Sahabat
Mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat
Ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat
Aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
Tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

Oh
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
Tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

Oh
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
Tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

Kembalilah oh sahabatku
Kembalilah...

ak tau sbb pa ang xmau bgn..
ang xlrt posa kn?time org nk azan maghrib br ang nk bgn kan?hahaha

Ahahaha.. Aku teringat nak tulis karya nie masa dok smayang terawih...Nak nanges plak...Pelik..Layan arr dlu..wahaha

dia sedey2 tak pe....org nak sedey2 dia tak kasi...huhu

This comment has been removed by the author.

teringat lagu yusri..wuu...
huu..bgn!!bgn!!
bgn!!yo tak kira bgn gak...!!
kalau tak bgn yo tumbuk!!wuu...

Sebarang komen amatlah dihargai.