Tahniah Qariah Malaysia.


Tahniah diucapkan pada Sharifah Khasif Fadzilah Syed Badiuzzaman Kerana merangkul kejuaraan dalam Pertandingan Tilawah Al-Quran Antarabangsa yang tamat secara rasminya malam tadi....

Anda wanita2 di luar sana, bila lagi nak naikkan nama Malaysia????Xkan asek nak bising pasal kepentingan wanita ja???
Isu Malaysia
August 12, 2009
1

Comments

  1. lal sori kelmarin..handpon aku problem (nk lingkup dah) hahah...

    aku tgh tggu konvo 18 ni....ang ada kat mana ni??india lg ka??? huu

    bila konvo??

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Sakit perut yang menyeksakan..

Hari Jumaat yang lalu, 18 Julai 2008. Aku mengalami sakit perut yang dah tahap …

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Hebat!