Mari beli Jagung...

Inilah rupanya orang jual jagung di sekitar New Delhi.. Yang penting xjadi peminta sedekah cukup la..wat bisnes camni pon bleh hidup...

Prinsip keja orang India ialah, hidup perlu kerja, barulah boleh bahagia... Dan satu lagi prinsip yang orang India pakai, keja untuk cukup makan ari ni sekurang-kurangnya... Selagi xcukup, selagi tue la keja....

Statement di sini TIADA langsung perkaitan dengan penduduk kaum India di Malaysia.. Kalo terkena tue, mungkin hanya bersifat kebetulan.


*Tengah fikir, apa makna pemimpin ADUN PKR Kedah, Lim Soo Nee kata kat pemimpin ADUN BN Kedah dengan perkataan "paria"....Mungkin sengaja nak melagakan pemimpin Melayu dengan India kot????Yang menambahkan peliknya skang nie, lebih ramai orang muda BANGANG yang sedang memberikan kePAStian pada kita untuk memberikan sokongan padu pada PAKATAN memecahbelahkan RAKYAT....

Diriku
August 10, 2009
0

Comments

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Sakit perut yang menyeksakan..

Hari Jumaat yang lalu, 18 Julai 2008. Aku mengalami sakit perut yang dah tahap …

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Hebat!