Buat 9 Beradik...

Nie nak bagitau utk 9 beradik, Azri, Hafiz, Su, Mas, Belle, Suria, Andy, dan Afizul.... Aku perlukan bantan hangpa smua untuk kita cariksatu nama bagi menggantikan panggilan 9 beradik nie... Pasal skang ni setau aku pasukan kita dah bertambah keahliannya...

Jadi, aku mengharapkan anda semua dapat memberikan nama yang sesuai untuk kita undi lepas nie...Aku cadangkan nama kita ialah The Tots...

Apa kata anda??

6 comments:

  1. leh tahan nama tu..tapi t kita tunggu cadangan yang lain k.

    setahu su geng adikberadik kita 9 orang...sapa pula yang menambah keahlian????

    ReplyDelete
  2. wah2... adekah same dgn tot yang ken'tot'??? hohoho

    sape2 ahli baru??? jeng2.. ade yg nak kawen??... ye ye!!

    tunggu mas dpt ilham dulu.. then mas cadangkan...

    ReplyDelete
  3. Tue la Pasal... Lal saja ja letak Tots tue...ahahaha

    ReplyDelete
  4. almak mcm gelak jek!....apsl hang x cadangkan the pruut!! je....akakaka....guwau jek...zassss! jap3....aku pikiaq jap....!

    ReplyDelete
  5. macam tak sesuai + tak best jak lal kalau tukar nama...apa kata still ngan "9 beradik"...

    Adik: Isk...tak abis2 ngan kawin...

    ReplyDelete
  6. ahahaha..The Tots..hahahaha...lawak gilaa hahahaha..adeh nak tergolek yo baca nama tue..apa cam tak senonoh tapi cukup mencuit hati hahahha..

    cadangan:
    1.family
    2.thecikonet
    3.silings?humrmm
    4.the ketot kecik
    5.the..powerpuff geng bley??ahahaha

    ReplyDelete

Sebarang komen amatlah dihargai.