Buat 9 Beradik...

Nie nak bagitau utk 9 beradik, Azri, Hafiz, Su, Mas, Belle, Suria, Andy, dan Afizul.... Aku perlukan bantan hangpa smua untuk kita cariksatu nama bagi menggantikan panggilan 9 beradik nie... Pasal skang ni setau aku pasukan kita dah bertambah keahliannya...

Jadi, aku mengharapkan anda semua dapat memberikan nama yang sesuai untuk kita undi lepas nie...Aku cadangkan nama kita ialah The Tots...

Apa kata anda??
August 18, 2009
6

Comments

  1. leh tahan nama tu..tapi t kita tunggu cadangan yang lain k.

    setahu su geng adikberadik kita 9 orang...sapa pula yang menambah keahlian????

    ReplyDelete
  2. wah2... adekah same dgn tot yang ken'tot'??? hohoho

    sape2 ahli baru??? jeng2.. ade yg nak kawen??... ye ye!!

    tunggu mas dpt ilham dulu.. then mas cadangkan...

    ReplyDelete
  3. Tue la Pasal... Lal saja ja letak Tots tue...ahahaha

    ReplyDelete
  4. almak mcm gelak jek!....apsl hang x cadangkan the pruut!! je....akakaka....guwau jek...zassss! jap3....aku pikiaq jap....!

    ReplyDelete
  5. macam tak sesuai + tak best jak lal kalau tukar nama...apa kata still ngan "9 beradik"...

    Adik: Isk...tak abis2 ngan kawin...

    ReplyDelete
  6. ahahaha..The Tots..hahahaha...lawak gilaa hahahaha..adeh nak tergolek yo baca nama tue..apa cam tak senonoh tapi cukup mencuit hati hahahha..

    cadangan:
    1.family
    2.thecikonet
    3.silings?humrmm
    4.the ketot kecik
    5.the..powerpuff geng bley??ahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

2021 yang power!

Tahun 2021 ni sangat power! Mana taknya, sedar-sedar dah hujung bulan Januari d…

Apa maksud Normal Baharu atau Kebiasaan Baharu ?

Sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bermula pada 18 Mac 2020 yang lalu, keh…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Apa maksud sebenar untuk TAK LARAT???

Selalunya akan ada saja orang yang akan datang lambat keja, tak datang keja lan…

Sakit perut yang menyeksakan..

Hari Jumaat yang lalu, 18 Julai 2008. Aku mengalami sakit perut yang dah tahap …

Hebat!