Tanggungjawab berterusan..

Alhamdulillah.. Skang dah masuk minggu 9 Latihan Industri di Aligarh Muslim Universiti, India.. Report pon dah anta.. Tinggal beberapa borang lagi byang blom antar.. Kiranya dah lebih 80% siap Latihan Industri nie... Syukur..

Skang nie apa yang kena aku wat ialah kena siapkan penulisan untuk buku yang akan diterbitkan bagi tujuan perkongsian pengalaman dengan junior. Kami berlima diminta untuk siapkan penulisan berkaitan pengalaman kami berada di India selama 10 minggu nie. Dah tue dalam 2 hari sebelum hari konvokesyen bermula, kami diminta untuk wat satu presentation berkaitan latihan yang telah kami wat kat sini...

Bunyi macam menarik.. tapi cabarannya, hanya Allah yang maha mengetahui.... Aku doakan smuanya selamat...
Diriku
July 23, 2009
0

Comments

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Sakit perut yang menyeksakan..

Hari Jumaat yang lalu, 18 Julai 2008. Aku mengalami sakit perut yang dah tahap …

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Hebat!