Kelainan yang dicari...

Nie la makanan yang dicari untuk menambahkan variety dalam kehidupan penuh cabaran kat sini...wahaha..

Egg Fried Rice from Jawahar lal Nehru Medical College Cafe...


Mutton Beriyani from Bobby's Restaurant.


Mutton Steak from Bobby's restaurant.


Mutton Chop from Bobby's restaurant


Potato Chips from Bobby's restaurant.

Jadi, inilah antara benda yang "membantu" aku mendapatkan sesuatu yang agak lain dari chicken korma...hohoo
Diriku
July 21, 2009
3

Comments

  1. waa.........nampak mcm tersgt sedap mknn2 tsebut.

    ReplyDelete
  2. iyer lal, macam sedap dari masakan sini...tp rasanya kami tak ko..ko mesti tau sedap or sebaliknya kan...heheheh...

    lal,
    klu ko mau cadangan visa 6 bulan tu, kompem aku ikut ko...nak sangat2.....jom...serius ni...

    ReplyDelete
  3. Sedap??? Kurang garam la makanan dia... Nampak memang la sedap...ehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Pentingnya ambil tahu hal jiran...

Kejadian kehilangan kanak-kanak semakin hari semakin menjadi-jadi. Ia menjadi…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Hebat!