Kelainan yang dicari...

Nie la makanan yang dicari untuk menambahkan variety dalam kehidupan penuh cabaran kat sini...wahaha..

Egg Fried Rice from Jawahar lal Nehru Medical College Cafe...


Mutton Beriyani from Bobby's Restaurant.


Mutton Steak from Bobby's restaurant.


Mutton Chop from Bobby's restaurant


Potato Chips from Bobby's restaurant.

Jadi, inilah antara benda yang "membantu" aku mendapatkan sesuatu yang agak lain dari chicken korma...hohoo
Diriku
July 21, 2009
3

Comments

  1. waa.........nampak mcm tersgt sedap mknn2 tsebut.

    ReplyDelete
  2. iyer lal, macam sedap dari masakan sini...tp rasanya kami tak ko..ko mesti tau sedap or sebaliknya kan...heheheh...

    lal,
    klu ko mau cadangan visa 6 bulan tu, kompem aku ikut ko...nak sangat2.....jom...serius ni...

    ReplyDelete
  3. Sedap??? Kurang garam la makanan dia... Nampak memang la sedap...ehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

3 pengalaman pelik jadi bapa di tahun 2020

Tahun 2020 melengkapkan kehidupan aku sebagai bapak selama lebih empat tahun. D…

Jaga sempadan negara bukan time COVID-19 semata-mata

Perkembangan daripada Op Benteng bakal menjadi bualan hangat sebaik saja PKPP (…

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Selain kawalan kendiri, seksaan kendiri juga perlu diberi perhatian

Hidup kita perlukan disiplin. Melalui disiplin segala laluan hidup biasanya aka…

Menghampiri jam ke 2,000 Perintah Kawalan Pergerakan PKP

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) mula dikuat kuasa pada 18 Mac lalu. Ketika aw…

Hebat!