Kelainan yang dicari...

Nie la makanan yang dicari untuk menambahkan variety dalam kehidupan penuh cabaran kat sini...wahaha..

Egg Fried Rice from Jawahar lal Nehru Medical College Cafe...


Mutton Beriyani from Bobby's Restaurant.


Mutton Steak from Bobby's restaurant.


Mutton Chop from Bobby's restaurant


Potato Chips from Bobby's restaurant.

Jadi, inilah antara benda yang "membantu" aku mendapatkan sesuatu yang agak lain dari chicken korma...hohoo
Diriku
July 21, 2009
3

Comments

  1. waa.........nampak mcm tersgt sedap mknn2 tsebut.

    ReplyDelete
  2. iyer lal, macam sedap dari masakan sini...tp rasanya kami tak ko..ko mesti tau sedap or sebaliknya kan...heheheh...

    lal,
    klu ko mau cadangan visa 6 bulan tu, kompem aku ikut ko...nak sangat2.....jom...serius ni...

    ReplyDelete
  3. Sedap??? Kurang garam la makanan dia... Nampak memang la sedap...ehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Pertahankan keamanan yang kita ada!

Kisah kematian dua beranak ketika cuba merentas sempadan Mexico - Amerika Sya…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…