Fauna di sini...

Bersama Lembu yang sedang berehat..Wahaha

Babi hutan yang turut membuat sepah kat sini...

Anjing yg malu2...

Anjing tido mati...

Lembu makan pasir...

Sharing with anjing....

Gagak gembala Lembu..

Alam Sekitar
July 6, 2009
2

Comments

  1. kesian tengok binatang2 tu..tak cukup zat...
    sama cam lal yg dah kurus ckit..

    ReplyDelete
  2. Wahaha.. Ada ka aku disamakan dengan binatang yg xcukup zat??? Kejam!!!huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Sakit perut yang menyeksakan..

Hari Jumaat yang lalu, 18 Julai 2008. Aku mengalami sakit perut yang dah tahap …

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Hebat!