Fauna di sini...

Bersama Lembu yang sedang berehat..Wahaha

Babi hutan yang turut membuat sepah kat sini...

Anjing yg malu2...

Anjing tido mati...

Lembu makan pasir...

Sharing with anjing....

Gagak gembala Lembu..

Alam Sekitar
July 6, 2009
2

Comments

  1. kesian tengok binatang2 tu..tak cukup zat...
    sama cam lal yg dah kurus ckit..

    ReplyDelete
  2. Wahaha.. Ada ka aku disamakan dengan binatang yg xcukup zat??? Kejam!!!huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Pertahankan keamanan yang kita ada!

Kisah kematian dua beranak ketika cuba merentas sempadan Mexico - Amerika Sya…

Maksud sebenar “belajar pandai-pandai supaya hidup senang”

Sejak kecil, kita kerap kali dipesan oleh mak bapa tentang kepentingan untuk be…

Nikmat jadi orang malas!

Sejak zaman sekolah, kita akan kenal dengan individu yang dilabel sebagai pemal…