Tempat Penginapan aku..

Di India ni, aku dok kat alamat nie:

Room 30 & 31, Guest House No. 1,
Aligarh Muslim University,
Aligarh, Uttar Pradesh,
India...


Nie meja tempat letak semua benda...1 meja ja yang ada...

Plag kami terpaksa wat cmnie.. Bahaya gak.. tapi dah xdak choice len.. Nie yang terbaik..wahaha.


Tandas dia scary sket...Air dia agak slow la... Terpaksa mandi lama sket..

Gambaran katil tempat aku tido... bantal biru tu ditaja oleh MAS..wahaha.. Tapi yang penting, Air Cond... Panas2 cmnie, katil depan2 ngan air cond... Bahagia la..Sejuuukkk...haha
Diriku
June 10, 2009
3

Comments

  1. wah ok gak tempat tinggal tu lal..yg penting leh tdo..hehe

    ReplyDelete
  2. haha..memang ok..Kena la bersyukur kan mana pon tempat dia bagi...haha....

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Di mana kepentingan Sidang Kemuncak Copenhagen 2009?

Semalam tamatnya Sidang Kemuncak Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) diCopenhagen, Den…