Gambaran sepanjang minggu lepas..

Sori atas kelewatan menambahkan entry dalam blog..Sabtu ritu, xdapat mai keja pasal konvokesyen kat sini...Dan sket salah faham..Haha...

Minggu lepas kami ada party kat lab.. Kak Nida wat sket makan-makan untuk kami sempena gaji pertama dia sebagai staff kat lab nie..haha..Best gak... Nie gamba masa party dalam lab...Ala just makan sket2 ja b4 makan tengahari.


Belakang dari kiri, Munfei, Afiq, Anand, Kian Lun, Kak Salma, Kak Nida.
Depan dari kiri, Aku, Bro Zain, Bro Dr. Rashid, Kak Farah




nie plak masa makan tengahari..



Nie la kenderaan kami nek tetiap ari untuk ke mana2 dalam U nie...Setiap kali nek dalam 10 rupee...Hoho...
Minggu lepas kami kena cirit birit...4 orang dari kami kecuali Afiq.. Ari nie, Afiq plak kena cirit birit.. Mana xnya, tetiap ari ayam masak kurma.. Memang meletup...Huhuhu..Sejak Sabtu ritu, aku xorder dah makan tengahari ngan malam... Makan sarapan ja.. Tu pun sarapan xubah2 jugak.. Telur goreng dengan 4 keping roti ngan butter ngan teh...Pergh.. Cabaran tahap menanah... apa kan daya.. Inilah resam perantau...Kalo takut dilambung ombak, jangan wat rumah tepi pantai..Kan?? Jadi, kalo nak rasa terbakar, datanglah India waktu musim panas cmni.. rasakan terbakarnya..wahahaha.....




Diriku
June 8, 2009
1

Comments

  1. salam:

    Sy ngan Molly ni.. Molly kata dia cakap muka Hilal cam org2 sana gak hehe

    take care yer

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Masa untuk berhijrah!

Foto Astro AWANI / Shahir Omar Setiap kali kedatangan tahun baharu, maka …

Masa untuk lebihkan bersyukur

Dunia media ternyata menerima pukulan hebat akibat derasnya arus gangg…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Apa terjadi kepada jalan utama Kuala Lumpur ketika sambutan ambang 2020?

Maaflah lambat sikit video ni. Proses mengeditnya yang ambil masa lebih sikit…

Pentingnya ambil tahu hal jiran...

Kejadian kehilangan kanak-kanak semakin hari semakin menjadi-jadi. Ia menjadi…

Hebat!