Monday, June 8, 2009

Gambaran sepanjang minggu lepas..

Sori atas kelewatan menambahkan entry dalam blog..Sabtu ritu, xdapat mai keja pasal konvokesyen kat sini...Dan sket salah faham..Haha...

Minggu lepas kami ada party kat lab.. Kak Nida wat sket makan-makan untuk kami sempena gaji pertama dia sebagai staff kat lab nie..haha..Best gak... Nie gamba masa party dalam lab...Ala just makan sket2 ja b4 makan tengahari.


Belakang dari kiri, Munfei, Afiq, Anand, Kian Lun, Kak Salma, Kak Nida.
Depan dari kiri, Aku, Bro Zain, Bro Dr. Rashid, Kak Farah




nie plak masa makan tengahari..



Nie la kenderaan kami nek tetiap ari untuk ke mana2 dalam U nie...Setiap kali nek dalam 10 rupee...Hoho...
Minggu lepas kami kena cirit birit...4 orang dari kami kecuali Afiq.. Ari nie, Afiq plak kena cirit birit.. Mana xnya, tetiap ari ayam masak kurma.. Memang meletup...Huhuhu..Sejak Sabtu ritu, aku xorder dah makan tengahari ngan malam... Makan sarapan ja.. Tu pun sarapan xubah2 jugak.. Telur goreng dengan 4 keping roti ngan butter ngan teh...Pergh.. Cabaran tahap menanah... apa kan daya.. Inilah resam perantau...Kalo takut dilambung ombak, jangan wat rumah tepi pantai..Kan?? Jadi, kalo nak rasa terbakar, datanglah India waktu musim panas cmni.. rasakan terbakarnya..wahahaha.....




1 comments :

salam:

Sy ngan Molly ni.. Molly kata dia cakap muka Hilal cam org2 sana gak hehe

take care yer

Sebarang komen amatlah dihargai.