MEN..... vs MELELEH..


MENakutkan bila fikir hal thesis yang xsiap2 lagi nie..

MENgerikan bila jmpa supervisor.. Kena tembak xberenti ja....Jangan kena tembak time viva nanti udah la...

MENyusahkan bila hidup ni asyik rasa nak tido ja...

nak MENanah telinga dengar suara-suara merdu yang kutuk aku wat masa skang nie.. Tapi layankan ja..

MENgharukan bila ada yang sudi memahami aku...

nasib x MELELEH air mata bila tensen tahap nak meletop kepala...

nak MELELEH jugak bila lama btul x update blog.. Sory buat smua...

tapi, keadaan skarang amat MENakutkan, MENyusahkan dan MENgharukan....


Mata jadi sakit secara tetiba... Macam membengkak ja kot dalam mata nie..So, maleh nak jmpa sesapa melainkan "adik-beradik" yang ada kat sini.. So, jangan amek hati atas apa yang berlaku...Segalanya atas kehendak dariNYA...
Diriku
April 18, 2009
5

Comments

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Menghampiri jam ke 2,000 Perintah Kawalan Pergerakan PKP

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) mula dikuat kuasa pada 18 Mac lalu. Ketika aw…

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Masa untuk berhijrah!

Foto Astro AWANI / Shahir Omar Setiap kali kedatangan tahun baharu, maka …

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Hebat!