Transformasi bermula!


Nampaknya semangat aku untuk berubah kepada yang lebih rajin semakin membuak-buak... Tak tau kenapa, mungkin sebab kuasa transformasi dalam diri dah bertambah...Mungkin ya... Namun, semuanya datang dari Allah yang memberikan aku ilham untuk jadi lebih rajin dalam perjuangan... Justeru itu, aku memulakan transformasi diri dengan tukar template blog aku kepada apa yang terjadi skang..


Apa pendapat hangpa smua???? Ok ka??? Tinggalkan komen anda..
Diriku
March 12, 2009
6

Comments

  1. first komen...hehe

    Rajin sungguh tukar layout...memang blogger terbaik..patut la orang suka lawat blog lal..

    nampak damai jak layout baru nih..

    ReplyDelete
  2. Yeeha...Dapat 1st komen sejak template baru!!! Tahniah!!! smoga orang suka datang jenguk blog nie...ehe

    ReplyDelete
  3. Hijau = sekitar kita...
    Kita kan budak sains sekitaran.. apa la cton....Xsemangat kos langsung! hahaha

    ReplyDelete
  4. seperti i katakan...semangat membara, tranformasi, or membuak2 pun...yang penting do it k...jangan asyik duk dalam diri jer, luahkan dengan fizikal k...hehehehehhehe

    ReplyDelete
  5. beklah.kena buktikan secara fizikal...

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Hebat!

Search

Popular Posts

Raya yang laju dan menderu....

Sawang yang terkumpul di blog ni semakin membimbangkan.  Terdapat banyak pos…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Pertahankan keamanan yang kita ada!

Kisah kematian dua beranak ketika cuba merentas sempadan Mexico - Amerika Sya…

Maksud sebenar “belajar pandai-pandai supaya hidup senang”

Sejak kecil, kita kerap kali dipesan oleh mak bapa tentang kepentingan untuk be…