Transformasi bermula!


Nampaknya semangat aku untuk berubah kepada yang lebih rajin semakin membuak-buak... Tak tau kenapa, mungkin sebab kuasa transformasi dalam diri dah bertambah...Mungkin ya... Namun, semuanya datang dari Allah yang memberikan aku ilham untuk jadi lebih rajin dalam perjuangan... Justeru itu, aku memulakan transformasi diri dengan tukar template blog aku kepada apa yang terjadi skang..


Apa pendapat hangpa smua???? Ok ka??? Tinggalkan komen anda..
Diriku
March 12, 2009
6

Comments

  1. first komen...hehe

    Rajin sungguh tukar layout...memang blogger terbaik..patut la orang suka lawat blog lal..

    nampak damai jak layout baru nih..

    ReplyDelete
  2. Yeeha...Dapat 1st komen sejak template baru!!! Tahniah!!! smoga orang suka datang jenguk blog nie...ehe

    ReplyDelete
  3. Hijau = sekitar kita...
    Kita kan budak sains sekitaran.. apa la cton....Xsemangat kos langsung! hahaha

    ReplyDelete
  4. seperti i katakan...semangat membara, tranformasi, or membuak2 pun...yang penting do it k...jangan asyik duk dalam diri jer, luahkan dengan fizikal k...hehehehehhehe

    ReplyDelete
  5. beklah.kena buktikan secara fizikal...

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

Search

Popular Posts

Rasis / Racist: Apa, Siapa dan Banyak mana?

Isu perkauman kini semkin hari semakin panas. Bila mana yang Melayu nak pertaha…

3 jenis tindakan yang mendatangkan bahagia di masa hadapan

Sejak dua menjak ni, semakin ramai yang ditemui mengalami masalah kurang bahagi…

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Tip kurangkan anak tengok gajet!

Bila dah jadi bapak, banyak perkara perlu kita beri perhatian. Nak cari duit …

Di mana kepentingan Sidang Kemuncak Copenhagen 2009?

Semalam tamatnya Sidang Kemuncak Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) diCopenhagen, Den…