Sokongan anda diperlukan!!


Assalamualaikum & salam sejahtera..


Sokongan anda diperlukan!!! Xperlu menjadi mana-mana ahli parti politik... Xkisah dari mana-mana kursus yang anda ambil!

Kita semua perlukan alam ini untuk meneruskan kehidupan.. Perubahan iklim & cuaca dunia semakin buruk & impaknya semakin terasa.

Tunjukkan sokongan anda untuk menjaga & memakmurkan bumi ini dengan MENUTUP LAMPU pada hari SABTU, 28 MAC 2009 pada jam 8.30-9.30 malam.

Dari sini kita dapat lihat betapa kesatuan manusia diperlukan dalam menjaga alam sekitar.


Rujuk http://earthhour.org.my/main.php
Alam Sekitar
March 24, 2009
3

Comments

  1. jom kita semua bergelap selama 1 jam...sokong

    ReplyDelete
  2. tapi sedih ar tak dapat join korang semua... su kat mesilau time tu..ada khidmat komuniti...huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Sakit perut yang menyeksakan..

Hari Jumaat yang lalu, 18 Julai 2008. Aku mengalami sakit perut yang dah tahap …

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Hebat!