Family Reunion @ Nilai...

Masa bebaru nie, lepas pertandingan debat aku sempat g jmpa family aku kat Nilai Negeri Sembilan... Sementara adik aku dapat keja kat sana...Parents aku nak pi jumpa adik aku nie...So aku pon g la jmpa jap adik aku jgak...dah lama xjmpa...ehe...Nie gamba masa kami jmpa jap nie...Rindu btul aku ngan family aku...

I luv my family much!













Xtau la bila lagi dapat kumpul cmnie...Harap2 kami dapat dipertemukan lagi...Insyaallah...
Diriku
December 5, 2008
2

Comments

  1. cool and cute family...terutamanya..bekas bendari MPP ...haha...

    ReplyDelete
  2. Hahaha....Banyak la hang nie Burhanz.

    ReplyDelete

Post a Comment

Sebarang komen amatlah dihargai.

NCIGNOW2

Search

Popular Posts

Pengalaman di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)

Kata kunci Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, UPNM selama ini hanya menda…

Sakit perut yang menyeksakan..

Hari Jumaat yang lalu, 18 Julai 2008. Aku mengalami sakit perut yang dah tahap …

Perusahaan bahagia

Ada banyak hari duka, Isnin siku di muka, Selasa muncung bagai menge…

Kalau hidup ni manis sepanjang jalan pun tak sedap jugak!

Kehadiran tahun 2020 memang sangat mengujakan! Ya la, angka 2020 ni merup…

Upacara mengejar ayam menggunakan teknologi 'dron'

Kalau dah namanya ayam kampung, memang sukar untuk kita bermesra ataupun mendek…

Hebat!